Skip to main content

Op dit moment heb ik een DSL abonnement die ik graag wil koppelen aan mijn Odido account, waar ook mijn mobiele abonnement aan gekoppeld is. Als ik het abonnement probeer te koppelen krijg ik een foutmelding dat er teveel records gevonden zijn. Dit komt denk ik omdat er op het adres ook een glasvezel aanvraag loopt. Verder kloppen alle gegevens, ze zijn precies hetzelfde als bij mijn mobiele abonnement.

Via de klantenservice was het email adres van het DSL abonnement al veranderd om te kijken of ik het dan via een nieuw account wel gekoppeld krijg maar dan blijft dezelfde foutmelding komen.

Zouden jullie mij kunnen helpen om mijn abonnement te koppelen? Want nu kan ik niet bij mijn facturen en ook geen klantvoordeel activeren. 

Hoi @StanM, handig dat je dit doorgeeft, hier kan ik snel wat voor je aan doen! Toen ik het systeem afspeurde kwam ik namelijk een geannuleerde aanvraag van je tegen waarvoor je hetzelfde e-mail adres gebruikt. Ik heb daarom het e-mail adres van deze geannuleerde aanvraag ontkoppelt en daarom kan je nu je abonnement toevoegen via je Mijn Odido account: abonnement toevoegen.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account! 😄


Hoi Cal,

Helaas krijg ik nogsteeds dezelfde melding als ik mijn abonnement wil koppelen: Teveel records gevonden.

Groet,

Stan


Hi @StanM, helemaal duidelijk! In dit geval kan je het account niet koppelen door een technisch probleem aan onze kant. Ik heb hier 2 verschillende oplossingen voor. Ik kan dit voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst zodat zij dit kunnen rechtzetten. Hier staat een verwerkingstijd van 14 dagen voor. De andere optie is een workaround. Ik kan namelijk deze foutmelding omzeilen door jouw rekeningnummer aan te passen in ons systeem naar een rekeningnummer wat nog niet bekend is bij ons. Nadat jouw account helemaal gekoppeld is, kan je vervolgens in je account het rekeningnummer weer terugzetten. Mocht je het op deze manier willen regelen, dan kan je mij een privébericht sturen met het andere rekeningnummer wat ik tijdelijk voor je kan aanpassen. Mocht er geen ander rekeningnummer beschikbaar zijn dan zet ik het graag voor je door naar mijn collega's van de technische dienst! 


Reageer