Skip to main content

Ik ben twee maanden geleden overgestapt van KPN naar Odido. Omdat de overstapservice te vroeg is aangevraagd is deze komen te vervallen. Daardoor heb ik een maand met dubbele kosten gezeten. Mij is beloofd dat Odido deze kosten gaat vergoeden. Ik heb de laatste factuur van KPN naar jullie doorgestuurd maar ik heb nog geen creditnota gezien.

Wanneer kan ik deze terugbetaling ontvangen?

Als je een nieuwe abonnement te vroeg aanvraagd dan wordt de.overstap service niet toegepast door de latende provider. De nieuwe ingangsdatum moet minimaal 15 en maximaal 112 dagen in de toekomst liggen.

Ik heb rrouwens nog niet eerder op het forum gelezen dat facturen van andere providers worden vergoed. Mochten ze al iets vergoeden, dan zijn het creditnota's voor hun eigen facturen. 


@eric ik weet niet wie dit antwoord als beste antwoord selecteert, maar dit probleem is nog niet opgelost. Ik zie graag een antwoord en oplossing van een moderator. Daarnaast heb ik zwart op wit dat Odido deze kosten gaat vergoeden. 
 

 


Ah, wat ik al aangaf, ze gaan geen KPN factuur betalen. Maar blijkbaar wel de Odido factuur!


Ja dat klopt. Maar dat is nog steeds niet gebeurd 


Hoi @stefan.1997, fijn dat je hierop terugkomt, ik maak het graag snel voor je in orde! Ik heb de kosten aan onze kant tussen 27-3 en 28-4 volledig voor je gecrediteerd. Je ontvangt van mij ook snel een automatische e-mail ter bevestiging met het creditbedrag. Omdat de factuur van mei niet meer gewijzigd kan worden, zal het bedrag verrekend worden met de factuur van juni. Ik verwacht dat er nog een restant creditbedrag over blijft en dit bedrag zal verrekend worden met de factuur van juli. Zo zal je naar mijn verwachting in juni geen incasso van ons ontvangen, en in juli een kleinere incasso.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, voor nu wens ik je vooral nog heel veel plezier met het internet toe! 😄


Dankjewel voor de oplossing!


Reageer