Beantwoord

problemen glasvezel abonnement

  • 19 May 2024
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Goedemorgen,

Het gaat al mis sinds aanvragen van glasvezel. Ik moest verplicht over zonder dat ik dat wou. Mijn oude verbinding zou worden opgezegd. In de winkel werd er steeds gezegd je moet bellen. Maar vanwege alle vragen en een hoor probleem was dit voor mij niet mogelijk. Na een aantal keer is het dan toch gelukt dat een medewerker belde voor mij. Was hier erg blij mee. Dacht dat het geregeld was(1gb met wifi punt). Loop ik de winkel uit. Zie ik later dat het geannuleerd is. Terwijl we de stappen hebben gedaan die aan de telefoon gezegd werd. Dus ik na het weekend weer terug. Weer gebeld. Dit keer zou het gelukt moeten zijn. 

 

Installatie proces ging goed. Ik vroeg nog wat moet ik met oude apparaten doen. Hij zei mag je waarschijnlijk houden omdat het oud is. Ik heb verder ook geen mail gehad. In de mails die ik heb staat ook breng het naar een milieustraat. Ik heb nog in de gaten gehouden of ik een mail kreeg, ook ongewenste berichten maar niks gezien.m

 

Nu zag ik laatst dat mijn abbonement 400mb is ipv 1gb. Ik dacht laat maar zitten want zoveel gedoe gehad ben blij dat het erop zit. Krijg ik nu vanochtend 2 emails. 1 dat ik het wifi punt niet heb teruggestuurd en of ik dat binnen 8 dagen wil doen. Prima. Ik wil de qr code open maar die werkt niet. Zegt is niet aangemaakt of al gebruikt. En tegelijk nog een email dat ik een boete krijg voor het niet terug sturen. 

 

Moet ik nu alsnog het wifi punt terug sturen en moet ik die boete betalen terwijl ik niet op de hoogte was?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 20 May 2024, 10:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wifi punten dien je terug te sturen. Oude type routers laten ze wel eens naar de milieustraat brengen.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Ashley van Soeren, geen zorgen! Je kunt de apparatuur terugsturen en mocht de boete in rekening worden gebracht, zullen wij dit compenseren. Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @Ashley van Soeren, geen zorgen! Je kunt de apparatuur terugsturen en mocht de boete in rekening worden gebracht, zullen wij dit compenseren. Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

 

Goedemiddag,

Ik heb het 22 mei naar een dhl punt gedaan. Er staat nu dat die is opgehaald en verstuurd maar nog niet aangekomen. Hoop dat het goed gaat!

Reageer