Skip to main content
Beantwoord

Geen uptime T54 automatisch vertalen


toetsie
  • is een legendarische user
  • 412 reacties

Hoi,

In het modem is geen uptime zichtbaar.

EasyMesh is  ineens GemakkelijkMesh geworden en nog aantal andere dingen die ineens anders vertaald zijn.

Is er een update geweest?

Beste antwoord door toetsie

Mod edit:

Cal van Odido schreef:

Hoi @toetsie, fijn dat je een fabrieksreset kon uitvoeren! Zou het kunnen dat je via je browser ‘automatisch vertalen’ aan hebt staan voor de pagina's van het modem? ‘GemakkelijkMesh’ klinkt namelijk ook sterk als een directe vertaling en niet als een vertaling die een mens zou maken.

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen!

@Cal van Odido

Dat was idd het probleem.

Dank voor de reactie.

Mvg.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • 2 mei 2024

Hallo @toetsie 

Je zou de Zyxel eens kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Is de firmware versie ook veranderd samen met sommige namen?


toetsie
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 412 reacties
  • 2 mei 2024

Hi, @Waqqas 

Heb geen idee of de firmware versie veranderd is.

De reset probeer ik later.


toetsie
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 412 reacties
  • 25 mei 2024

Heb inmiddels een fabrieksreset gedaan, de situatie blijft zoals ik eerder omschreven heb.

 

Mvg


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 26 mei 2024

Hoi @toetsie, fijn dat je een fabrieksreset kon uitvoeren! Zou het kunnen dat je via je browser ‘automatisch vertalen’ aan hebt staan voor de pagina's van het modem? ‘GemakkelijkMesh’ klinkt namelijk ook sterk als een directe vertaling en niet als een vertaling die een mens zou maken.

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen!


toetsie
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 412 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2024

Mod edit:

Cal van Odido schreef:

Hoi @toetsie, fijn dat je een fabrieksreset kon uitvoeren! Zou het kunnen dat je via je browser ‘automatisch vertalen’ aan hebt staan voor de pagina's van het modem? ‘GemakkelijkMesh’ klinkt namelijk ook sterk als een directe vertaling en niet als een vertaling die een mens zou maken.

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen!

@Cal van Odido

Dat was idd het probleem.

Dank voor de reactie.

Mvg.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 26 mei 2024

Handig dat je het kon terugkoppelen @toetsie, dat is goed om te weten! Heel fijn dat het nu is opgelost voor je. Ik wens je nog heel veel plezier toe met het modem en geniet nog van je zondag! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen