Skip to main content
Beantwoord

Tele2 / Odido / T-mobile neem afstand van ze!

  • 27 May 2024
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

link van mijn review; https://nl.trustpilot.com/reviews/66508298d283e027d74f0d6a
klantnummer ; B0007051819 

Ten 1ste had ik internet van Tele2 ,

Al 5 maanden instabiel internet!
Ik heb vaak gebeld en telkens andere antwoorden, telkens dit is het goedkoopste wat u kunt regelen, maar op internet meerdere deals gezien van tele2 en Odido !

Daarnaast hadden ze geld van mijn rekening afgetrokken maar hadden mijn internet afgesloten!
Vervolgens heb ik gelukkig dit terug laten boeken. Ik bedank de banken ook voor deze functie want we worden gewoon ge'scammed' door dit soort providers !

Ik heb ook na de overstap naar Odido vorig eind april dit weer gelijk laten stoppen omdat mijn internet was afgesloten! Telefonisch had ik maar 1 rekening openstaan die vervolgens zou gecorrigeerd worden met de instabiele internet maar ik had lange tijd instabiele internet! Ik heb ook meerdere modems gekregen wat ook niet hielp! Nu heb ik uit het niets 2 rekeningen openstaan en wordt er 1 maand gecorrigeerd??? Tevens de laatste 3/4 telefoontjes gingen ook om deze dingen en een retour label die ik voor de glasvezel modem van Odido zou krijgen! Tot de dag van vandaag had ik het niet gekregen!
Nu krijg ik een email met je moet nog eens 75 betalen omdat je de apparatuur niet hebt terug gestuurd , maar met deze qr kon u dat doen?

Helaas moet ik 1 ster geven ze verdienen niets!
Tevens heb ik een prepaid simkaart bundel dit heb ik sinds mijn instabiele internet 5/6 extra keer moeten opwaarderen! Als ik een van hun mobiele abonnementen had , kreeg ik wel een vergoeding volgens hun aan de telefoon, maar waarom wordt dit niet gedaan met de anderen??

Ze willen met niets tegemoet komen , en helaas spelen ze onwetend aan de telefoon.
Emails worden geblokkeerd na dat ze hebben ontvangen kreeg ik mail met deze mail gaan wij niet beantwoorden, u moet bellen.

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BEffie ,

Even voor de duidelijkheid,  heb je op dit moment nog een abonnement bij Tele2, of heb je nu glasvezel van Odido? En werkt dat nu wel goed? Indien niet, wat ervaar je precies?

P.s. of ben je afgesloten doordat je facturen niet hebt betaald omdat je creditfacturen verwachte?

Reputatie 2

Goedenavond Eric ,

Na de laatste voorval , ik benoem het eventjes voor de duidelijkheid weer ; ze hadden geld van mijn rekening afgenomen en 3 dagen later mijn internet afgesloten. Heb ik alles gestopt . Ik was bij Tele2 en zou naar Odido gaan.

Omdat ik dit had ervaren ben ik er helemaal klaar mee dus op dit moment heb ik niets en bij niemand een abbonement meer. Dit was de reden dat ik helemaal met de internet klaar ben!

 

Tevens had ik 1 rekening openstaan en later bleken het meer te zijn wat mij ook niet is verteld tijdens mijn telefoontjes met jullie. 

Daarnaast is mij verteld ook tijdens de overstap dat er geen goedkopere aanbiedingen waren dan dat ze me aanboden over de telefoon maar toen ik op internet keek kwam ik meer acties van jullie tegen die veel goedkoper waren dan mij ook is aangeboden.

Tevens ben ik ook achter gekomen dat mijn meldingen naar jullie over mijn internet problemen ook niet geregistreerd werden want ze kwamen opeens met bij ons was het niet bekend?? Terwijl ik 4/5 modems van jullie heb liggen thuis .

Dit was de druppel voor mij om alles bij jullie te stoppen!

 

 

Reputatie 7
Badge +14

link van mijn review; https://nl.trustpilot.com/reviews/66508298d283e027d74f0d6a
klantnummer ; B0007051819 

Ten 1ste had ik internet van Tele2 ,

Al 5 maanden instabiel internet!
Ik heb vaak gebeld en telkens andere antwoorden, telkens dit is het goedkoopste wat u kunt regelen, maar op internet meerdere deals gezien van tele2 en Odido !

Daarnaast hadden ze geld van mijn rekening afgetrokken maar hadden mijn internet afgesloten!
Vervolgens heb ik gelukkig dit terug laten boeken. Ik bedank de banken ook voor deze functie want we worden gewoon ge'scammed' door dit soort providers !

Ik heb ook na de overstap naar Odido vorig eind april dit weer gelijk laten stoppen omdat mijn internet was afgesloten! Telefonisch had ik maar 1 rekening openstaan die vervolgens zou gecorrigeerd worden met de instabiele internet maar ik had lange tijd instabiele internet! Ik heb ook meerdere modems gekregen wat ook niet hielp! Nu heb ik uit het niets 2 rekeningen openstaan en wordt er 1 maand gecorrigeerd??? Tevens de laatste 3/4 telefoontjes gingen ook om deze dingen en een retour label die ik voor de glasvezel modem van Odido zou krijgen! Tot de dag van vandaag had ik het niet gekregen!
Nu krijg ik een email met je moet nog eens 75 betalen omdat je de apparatuur niet hebt terug gestuurd , maar met deze qr kon u dat doen?

Helaas moet ik 1 ster geven ze verdienen niets!
Tevens heb ik een prepaid simkaart bundel dit heb ik sinds mijn instabiele internet 5/6 extra keer moeten opwaarderen! Als ik een van hun mobiele abonnementen had , kreeg ik wel een vergoeding volgens hun aan de telefoon, maar waarom wordt dit niet gedaan met de anderen??

Ze willen met niets tegemoet komen , en helaas spelen ze onwetend aan de telefoon.
Emails worden geblokkeerd na dat ze hebben ontvangen kreeg ik mail met deze mail gaan wij niet beantwoorden, u moet bellen.

 

 

Als je een rekening hebt betaald maar een oudere rekening stond ook nog open, dan was dat de reden dat je werd afgesloten.

Maar goed, als je nu geen actief abonnement meer hebt, dan is het zaak alle geleverde apparatuur te retourneren. Anders volgen daar nog boetes op.

Openstaande rekeningen kun je zien op mijn.tele2.nl of my-odido. Ook al heb je nu geen actief abonnement meer, de facturen zullen betaald moeten worden. De stap na afsluiten is namelijk het incassobureau.  

Reputatie 7
Badge +3

@BEffie Goed dat je hier een topic over hebt geopend. Het antwoord wat @eric geeft klopt inderdaad. Echter vermoed ik dat de situatie bij jou net iets anders zit. Ik zie namelijk dat de facturatie bij ons nooit is gestart. Kan het zijn dat dit om een rekening van Tele2 gaat? Je kunt hiervoor het beste met hen contact opnemen.

 

Reputatie 2

Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest toch dat het via Tele 2 naar Odido werd gedwongen? 

 

Ik wordt van kast naar muur gestuurd , tevens werd ik naar hierheen begeleid door jullie medewerker? 

Jullie werken onder 1 dak dus stuur maar een interne mail ofzo ? Zo niet ja ik ben bereid om dit ook op de rechtbank op te zoeken ben ik helemaal niet vies van , ik heb aan de telefoon met de medewerkers ook duidelijk gevraagd wat er aan de hand was dan moesten ze maar duidelijk zijn toen ik ze had gebeld en geen extra facturen te toveren 😂😂 maar zoals ik toen ook al zei ik ben klaar met jullie ,

 

 

Tele2/Odido / T-Mobile ga er absoluut niet voor !  

Reageer