Skip to main content

Hoi,

In het modem is geen uptime zichtbaar.

EasyMesh is  ineens GemakkelijkMesh geworden en nog aantal andere dingen die ineens anders vertaald zijn.

Is er een update geweest?

Hallo @toetsie 

Je zou de Zyxel eens kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Is de firmware versie ook veranderd samen met sommige namen?


Hi, @Waqqas 

Heb geen idee of de firmware versie veranderd is.

De reset probeer ik later.


Heb inmiddels een fabrieksreset gedaan, de situatie blijft zoals ik eerder omschreven heb.

 

Mvg


Hoi @toetsie, fijn dat je een fabrieksreset kon uitvoeren! Zou het kunnen dat je via je browser ‘automatisch vertalen’ aan hebt staan voor de pagina's van het modem? ‘GemakkelijkMesh’ klinkt namelijk ook sterk als een directe vertaling en niet als een vertaling die een mens zou maken.

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen!


Mod edit:

Hoi @toetsie, fijn dat je een fabrieksreset kon uitvoeren! Zou het kunnen dat je via je browser ‘automatisch vertalen’ aan hebt staan voor de pagina's van het modem? ‘GemakkelijkMesh’ klinkt namelijk ook sterk als een directe vertaling en niet als een vertaling die een mens zou maken.

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen!

@Cal van Odido

Dat was idd het probleem.

Dank voor de reactie.

Mvg.


Handig dat je het kon terugkoppelen @toetsie, dat is goed om te weten! Heel fijn dat het nu is opgelost voor je. Ik wens je nog heel veel plezier toe met het modem en geniet nog van je zondag! 😄


Reageer