Skip to main content
Beantwoord

guidion geen contact opgenomen


ik heb een paar weken geleden een nieuwe router abonnement afgesloten met odido en in de mail staat dat er contact zou worden opgenomen met mij en guidion ,maar ik heb nog niks gehoord dus ik besloot te gaan bellen naar guidion en ik was een nummer nodig bij odido dus ze schakelden mij door en nog geen 40 seconden later hangden ze gewoon op. ik vind het maar raar hoe jullie met klanten omgaan

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @jasonr348 

Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis? Je zou een mail van Guidion moeten ontvangen om een installatie afspraak te maken.

Wat is de status in je Odido account?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2024

Hallo @jasonr348 

Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis? Je zou een mail van Guidion moeten ontvangen om een installatie afspraak te maken.

Wat is de status in je Odido account?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 1 juni 2024

Hoi @jasonr348, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je bestelling voor Glasvezel geannuleerd is. Klopt dit? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 1 juni 2024

Ja dat klopt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen