Skip to main content
  • 2,576 Topics
  • 17,733 Reacties
2574 Topics
Klacht op Trustpilot, t.b.v. Cheyenne - XXXX
06-10-2023 Odido Service B.V. Afd. Klachtbehandeling, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag Beste Odido Service B.V., Vanmiddag had ik telefonisch contact met uw klantenservice. Helaas kwam ik n.a.v. mijn opmerkingen niet tot een voor mij aanvaardbare oplossing. Vandaar mijn klacht richting Odido. Klacht omschrijving. Eind januari 2023 heb ik mij aangemeld bij T-Mobile voor het volgende aanbod; Starten met een DSL abonnement, en zodra de glasvezelverbinding in mijn buurt live is, overstappen naar een Glasvezel abonnement voor dezelfde prijs. Op dat moment was het aanbod van T-Mobile 6 maanden internet voor € 30,- per maand, daarna € 35,- per maand. Dit was zowel voor DSL verbinding als een glasvezelverbinding. Op 15 maart 2023 is mijn DSL abonnement gestart, met uitzicht op overstappen naar Glasvezel zodra dit mogelijk was. Ik heb mij op een website van T-Mobile aangemeld om over te stappen zodra het Glasvezelnetwerk in onze buurt werkt. T-Mobile zou zelf contact met mij opnemen zodra overstappen mogelijk zou zijn. Inmiddels is het glasvezel netwerk live in onze straat, maar ik hoor niets meer van T-Mobile of van de overnemende partij Odido. Vanmiddag contact gehad met de klantenservice van Odido, van de overstapservice van T-Mobile van DSL naar Glasvezel is betreffende medewerker niet op de hoogte. Het aanbod van destijds T-Mobile starten met DSL en over naar Glasvezel zodra dit kan tegen het tarief van € 35,- per maand wordt niet gestand gedaan. Het glasvezel abonnement waar ik mij voor had aangemeld kost € 45,- per maand bij Odido, en daar moet ik het maar mee doen. Aan mijn overwegingen om bij Ziggo weg te gaan en op het (aantrekkelijk) T-Mobile aanbod in te gaan heeft uw medewerker ook na raadpleging van haar begeleider geen boodschap. Het is te doen gebruikelijk bij overnames, dat de overnemende partij de afspraken van de rechtsvoorganger naadloos overneemt. In het geval van Odido wordt dit principe met voeten getreden. Ik ervaar Odido dan ook als een onbetrouwbare partij, mij lijkt dat Odido de afspraken moet nakomen die de klant met haar rechtsvoorganger heeft gemaakt. Graag uw inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, S.L.M. Verhoeven, Moderator edit: titel is aangepast. Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Klacht doorgeven verhuizen en afhandeling klantenservice
Goedemorgen, Sinds 1 november ben ik in contact met de Odido klantenservice om onze verhuizing door te geven. Dat kon ik niet zelf doen omdat er in in mijn account een lopende bestelling stond wat dit blokkeerde. Ik moest bellen (0800 0092) voor een oplossing. De vriendelijke jongeman aan de telefoon wist mij te vertellen dat er van een bestelling geen sprake was, dus een fout in het systeem. Hij kon hier zelf niets mee, de technische dienst moest dit oplossen en er werd een ticket aangemaakt. Ik kreeg de mail met tekst: Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 66862222. We houden je op de hoogte van de voortgang. Kenmerk: 2370/ASS20489. Er ging een week voorbij zonder bericht. Dus ik bel op 8 november nog eens. Opnieuw een vriendelijke jongeman die mij exact hetzelfde vertelde als een week daarvoor. Dit keer zou mijn melding met spoed worden opgepakt. Inmiddels zijn wij verhuisd en zitten wij al een week zonder internet/tv. Moet ik thuiswerken via een mobiele hotspot. En kunnen we nog een beetje tv kijken door mijn laptop aan de tv te hangen en de laptop aan mijn mobiele hotspot te koppelen. Daar betaal ik geen €60,00 per maand voor… Vervolgens probeer ik vanochtend mijn verhuizing nog maar eens door te geven en tot mijn verbazing kan dit nu wel. Geen enkel bericht of update van mijn melding ontvangen.. Jullie nieuwe slogan is ‘Het kan ook zo’. Als dit jullie nieuwe manier van werken is zou ik die slogan nog eens heroverwegen.. Dit lijkt nergens op. Maar goed, blij dat ik mijn verhuizing door kan geven. Is de eerstvolgende mogelijkheid om alles op ons nieuwe adres te installeren 23 november.. Ik zou graag horen welke mogelijkheid er is om deze datum te verplaatsen naar een eerder moment. Als dat geen optie is hoe we dit oplossen met mijn maandfactuur voor november. Ik betaal deze maand dan drie weken voor iets wat ik niet kan gebruiken.. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Tim

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen