Skip to main content

Hi team Odido,

Via deze weg lijkt het nog het meest succesvol te zijn om Klik & Klaar op te zeggen. Zouden jullie dit voor mij in gang willen zetten?

Alvast bedankt.

Gr. Freek

Hoi Freek, 

Via deze pagina kan jij zelf je Klik & klaar opzeggen: Klik&Klaar opzeggen? Regel je zo | Odido

Hi Occaj,

Bedankt voor je reactie.

Ik zit nog binnen de 15 dagen sinds de start vh contract en dan kan het alleen telefonisch, maar gezien de reacties hier gaat dat niet heel soepel dus hoop dat iemand van Odido het via deze weg alsnog in orde kan maken.

Gr. Freek

Hey @fvanher1987, ewlkom op onze Community!

Dat kan ik inderdaad voor je regelen. Wil je het contract per direct stopzetten? Graag ontvang ik hier dan een bevestiging van. Dan maak ik het voor je in orde!

Hi @Tommie van Odido,

Graag per direct inderdaad.

Alvast bedankt.

Gr. Freek

Hi @fvanher1987, dank! Ik ga het voor je na om dit in orde te maken. Wel zie ik dat de verificatie in je Community profiel niet compleet is, ik mis de laatste 4 cijfers van je IBAN. Wil je deze aanvullen en mij een seintje geven? Dankjewel!

Hi @Cheyenne van Odido,

Laatste cijfers IBAN inmiddels aangevuld.

Alvast bedankt.

Gr. Freek

Hi @fvanher1987, super bedankt! Ik heb je abonnement bij deze opgezegd. Het kan zijn dat je niet direct de bevestiging per e-mail ontvangt, dit is een kleine bug. Wel ontvang je deze snel, hou je e-mail in de gaten. Heb je andere vragen, laat het gerust weten!

Kan iemand hier ook mijn abonnement opzeggen? Heb een half uur aan de lijn gehangen, zou worden doorverbonden met ‘opzeggen’ en na weer een kwartier werd de verbinding verbroken.

Kan iemand hier ook mijn abonnement opzeggen? Heb een half uur aan de lijn gehangen, zou worden doorverbonden met ‘opzeggen’ en na weer een kwartier werd de verbinding verbroken.

Dit is niet meer nodig. Na nog een half uurtje is het dan toch gelukt. Ter info: op beide keuzes achter 0800-0092 kom je bij de verkeerde uit. Elke vriendelijke mederwerker gaat je dan doorverbinden. En dan maar weer afwachten...

Graag ook mijn abonnement op Odido Klik & Klaar opzeggen. De router kan niet in bridge modus worden gezet en dat was niet terug te vinden bij aanschaf. Heb geprobeerd om telefonisch op te zeggen, maar dat is tot op heden niet gelukt (medewerkers hebben deze optie niet in hun systeem bij Klik & Klaar). Online of in de App lukt ook niet.

Hey @archie67, welkom op onze Community!

Ik wilde dit net voor je in gang zetten, echter zag ik dat het al opgezegd was door onze klantenservice. 

Reageer