Hi team Odido,
Via deze weg lijkt het nog het meest succesvol te zijn om Klik & Klaar op te zeggen. Zouden jullie dit voor mij in gang willen zetten?
Alvast bedankt.
Gr. Freek
Hi team Odido,
Via deze weg lijkt het nog het meest succesvol te zijn om Klik & Klaar op te zeggen. Zouden jullie dit voor mij in gang willen zetten?
Alvast bedankt.
Gr. Freek
Hoi Freek,
Via deze pagina kan jij zelf je Klik & klaar opzeggen: Klik&Klaar opzeggen? Regel je zo | Odido
Hi Occaj,
Bedankt voor je reactie.
Ik zit nog binnen de 15 dagen sinds de start vh contract en dan kan het alleen telefonisch, maar gezien de reacties hier gaat dat niet heel soepel dus hoop dat iemand van Odido het via deze weg alsnog in orde kan maken.
Gr. Freek
Hey
Dat kan ik inderdaad voor je regelen. Wil je het contract per direct stopzetten? Graag ontvang ik hier dan een bevestiging van. Dan maak ik het voor je in orde!
Hi
Graag per direct inderdaad.
Alvast bedankt.
Gr. Freek
Hi
Hi
Laatste cijfers IBAN inmiddels aangevuld.
Alvast bedankt.
Gr. Freek
Hi
Kan iemand hier ook mijn abonnement opzeggen? Heb een half uur aan de lijn gehangen, zou worden doorverbonden met ‘opzeggen’ en na weer een kwartier werd de verbinding verbroken.
Kan iemand hier ook mijn abonnement opzeggen? Heb een half uur aan de lijn gehangen, zou worden doorverbonden met ‘opzeggen’ en na weer een kwartier werd de verbinding verbroken.
Dit is niet meer nodig. Na nog een half uurtje is het dan toch gelukt. Ter info: op beide keuzes achter 0800-0092 kom je bij de verkeerde uit. Elke vriendelijke mederwerker gaat je dan doorverbinden. En dan maar weer afwachten...
Graag ook mijn abonnement op Odido Klik & Klaar opzeggen. De router kan niet in bridge modus worden gezet en dat was niet terug te vinden bij aanschaf. Heb geprobeerd om telefonisch op te zeggen, maar dat is tot op heden niet gelukt (medewerkers hebben deze optie niet in hun systeem bij Klik & Klaar). Online of in de App lukt ook niet.
Hey
Ik wilde dit net voor je in gang zetten, echter zag ik dat het al opgezegd was door onze klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.