Skip to main content

Ik heb 6/11 telefonisch het contract opgezegd met odido internet en tv. Onze mobielen abonnementen lopen gewoon door. Ik heb het opgezegd aangezien we veel uitval hadden van ons internet en dit qua werk en prive veel problemen gaf. Ondanks het bezoek van een monteur en meerdere keren contact met de service afdeling kon dit niet verbeterd worden. Daarom heb ik op 6/11 telefonisch besproken het abonnement conform de acm regels op te zeggen zonder boete. Alleen de laatste maand en de retour kosten worden berekend. Ik heb een bevestiging per mail van de opzegging per 6.12.2024. Daar staat echter geen bevestiging in mbt dat de kosten voor de verdere looptijd van het abonnement niet doorberekend worden. Waarschijnlijk is dit wel zo, maar ik zou het toch graag per mail of op papier bevestigd zien. 

Verder kreeg ik van onze nieuwe provider Ziggo de melding dat de overstap niet doorgevoerd kon worden aangezien dit afgekeurd was terwijl ik aan heb gegeven dat dit per 6/12 kan. Kunnen jullie dit correct verwerken en doorgeven?

Ik hoor het graag en ontvang graag een bevestiging

Hey ​@Uemsk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. De afkoopsom was inderdaad getriggerd, deze heb ik nu voor je weggehaald. Je hoeft nu de resterende kosten niet te betalen. 

De overstap was afgekeurd omdat de einddatum te ver in de toekomst, als het goed is moet het nu wel lukken en wordt hij niet afgekeurd.  

Hey ​@Uemsk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. De afkoopsom was inderdaad getriggerd, deze heb ik nu voor je weggehaald. Je hoeft nu de resterende kosten niet te betalen. 

De overstap was afgekeurd omdat de einddatum te ver in de toekomst, als het goed is moet het nu wel lukken en wordt hij niet afgekeurd.  

Fijn dat het geregeld is en de snelle reactie! 

Reageer