Skip to main content

Hallo,

Het klik en klaar internet uitgeprobeerd maar het lijkt te nieuw en heeft nu zelfs niet eens meer contact met de modem, ik kan er zelfs niet in kijken wat er mee is.

Toen ie het de eerste twee dagen deed was het wel snel downloaden maar de latency is voor gamen vaak te hoog, het fluctueerd veel.

Ik heb dan ook besloten dat ik het wil op zeggen, maar over een tijdje als de kinderziektes er uit zijn wel weer wil proberen.

Graag hoor ik hoe en wat.

OMP

Goedenavond,

via de volgende pagina kan jij je Klik & klaar internet opzeggen: Klik&Klaar opzeggen? Regel je zo | Odido

Goed dat je dit via deze weg aangeeft! @OMP 

Ik had natuurlijk graag anders gelezen, maar ik help je meteen verder bij het opzeggen van jouw Klik&Klaar abonnement. Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hier binnen 1 dag een e-mailbevestiging van en instructies om het modem retour te sturen. 

Mocht je dit alvast willen doen, dan lees je in dit topic hoe: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als er iets is wat ik voor je kan doen? Ik doe het graag!

Hallo Teresa, ik heb nog geen mail over de opzegging of retour sturing.

Alleen een mail waar instaat dat de korting vervalt. Lijkt als of the mail een gedeelte mist.

Alvast bedankt.

Oke ben ik weer, en heb nu de info mail ontvangen.

Hartelijk dank.

OMPje

@OMP Super fijn dat je de e-mailbevestiging hebt ontvangen! 

Geef je een gil als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 😊

Hallo Teresa,

Heb die zelfde dag nog het pakketje in orde gemaakt en opgestuurd maar nog geen bevestiging dat het is ontvangen. Kun jij dat misschien nagaan voor mij? 

MvG

OMP

@OMP Super bedankt voor de genomen moeite. Gelukkig hoef je je hier geen zorgen om te maken, je hebt de opzegging bevestiging namelijk ontvangen. Dit is voldoende.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer