Skip to main content

Inmiddels uren verder, ALLE stappen 15x doorgelopen incl 3x RESET en nog steeds geen internet a.k.a. rode wereldbol.

Ook geen storingen gemeld in mijn postcode gebied.

Met chatbot kom ik ook niet verder (krijg nl dezelfde stappen als advies) natuurlijk geen medewerker beschikbaar.

Dus wie heeft de oplossing 

Hi @W33tikveel, ik wil graag met je meekijken naar wat hier aan de hand is en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

Voor ik dit kan doen, wil ik je vragen om je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel, zodat ik in jouw gegevens kan kijken. Wil je me ook gelijk laten weten welke lampjes er branden op de ONT of mediaconverter? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Nou ik heb afgelopen vrijdag gebeld en kon pas maandag bericht krijgen voor een monteur via de mail.

Maandag gaat voorbij en geen email. Vervolgens klantenservice gebekd en een man gesproken die zag na lang zoeken de aantekeningen van vrijdag jl. en kwam erachter dat t niet doorgezet was naar monteur en zou deze casus hoogstpersoonlijk in de gaten houden en vandaag bellen.

3x raden wat er NIET gebeurt is. Precies (!) we zijn niet teruggebeld. Zojuist weer klantenservice gebeld, was een kort gesprek met als antwoord "Er is geen update en geen idee hoelang dit gaat gaat duren Fijne avond (?!)" 

Dussss moraal van het verhaal! Ik zit nog steeds zonder internet en dus ook zonder TV.

Nou kom ik zelf uit t "stenen tijdperk" zonder internet en een handje vol TV zenders, dus de volwassen thuis redden ons wel. Maar mij pubers (die bij goedkopere provider zitten) hebben geen hol aan de voucher als mijn man en ik aan het werk zijn (hotspot) en zij hun huiswerk moeten maken. Want ja ... dát gaat digitaal tegenwoordig. Een spelletjes avond houden met "Mens erger je niet" vliegt al de woonkamer door! 

Odido het is schande!

Hi @W33tikveel, dat spijt mij. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Wij hadden als moderators graag eerder mee willen kijken maar miste gegevens in je Community profiel. Ook nu mis ik de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zonder mogen wij niet meekijken, het is belangrijk dat de verificatie volledig is gedaan. Mocht je mijn hulp nu willen, dan ben ik er. Vul in dat geval je Community profiel compleet aan en laat het mij weten wanneer dit is gedaan!

Je kan mee kijken totdat je een ons weegt maar  sinds 8 november al 4 telefonische  contactmomenten (vandaag voor de 4e keer) gehad maar allen zijn tot de conclusie gekomen dat de modem stuk is!!!!!

De afdeling die de afspraken vd monteurs dienen te maken, werken blijkbaar met een postduif ofzo want zij moeten langskomen! 

Als dit voor het weekend niet geregeld is gaan we andere stappen ondernemen.

Hi @W33tikveel, meekijken betekent natuurlijk ook helpen. Wat er mis gaat strijk ik recht, wij willen als moderators juist helpen en daarom zijn we er hier voor je. De geboortedatum in je profiel komt niet overeen met die op het contract. Als alles compleet is check ik heel graag of ik mogelijk wat kan versnellen!

Ik heb t aangepast "so work your magic" 

Denk alleen dat alleen ren wonder zal kunnen zorgen dat onze modem voor t weekend gemaakt zal worden.

@W33tikveel Dank je wel voor de genomen moeite. Ik wil uiteraard dat je weer gebruik kan maken van onze diensten, ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter komt de geboortedatum nog niet overeen. Kan het zijn dat je de aanpassing per ongeluk niet hebt opgeslagen? 

Ik kan mij voorstellen dat dit irritant is, ik wil jou ook gelijk kunnen helpen. Echter heb ik echt de juiste gegevens nodig voor dit mag. 

Laat je het mij weten als het is aangepast? Dan hou ik een oogje in het zeil voor jouw reactie. Ik sta paraat! 

Nou monteur is geweest.  Alleraardigste man eerlijk waar maar het blijkt dus aan de (KPN) glasvezel te liggen.

Deze monteur heeft MEERDERE collega's van jullie gesproken om het signaal aan de praat te krijgen. Heeft zijn telefoon op luidspreker gezet en wij beide moesten TENENKROMMEND aanhoren hoe onervaren en laks jullie medewerkers waren die het allemaal niet snapte maar ook geen aantalte wilde maken om het uit te zoeken c.q. oplossen!!!! 

Nu heeft hij een "spoed bon" gemaakt dat er iets wordt opgestuurd voor de glasvezel en dat er een (2e) monteur moet komen. Maar met schaamrood op de kaken moest hij mij wel vertellen dat ik het weekend WEDEROM zonder internet / TV zit!!!!! Hij heeft zijn excuses aangeboden maar dit lag buiten zijn schuld! 

Lekker bezig Odido! Lekker bezig en het gek vinden dat klanten meldingen gaan doen bij programma's zoals Radar! En dan al niet te spreken over de negatieve online reviews. Jullie hebben dit zelf in de hand! 

@W33tikveel Dank je wel voor je snelle terugkoppeling!

Ik had graag gelezen dat de monteur dit voor je had opgelost. Sorry dat dit niet is gelukt. Ik wil dat dit snel wordt opgelost, ik wil daarom echt graag met je meekijken. 

Zoals ik eerder aangaf, mag ik dit alleen doen als de volledige verificatie compleet is. Op dit moment, komt de geboortedatum niet overeen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit alsjeblieft nog aanpassen? Vergeet niet om de aanpassingen op te slaan. 

Ik sta ik in ieder geval klaar om gelijk voor je aan de slag te gaan! 

Ga toch weg met je "Meekijken" misschien moeten de meekijkers zich laten omscholen tot opticien gezien "kijken" jullie core business is.🥸

Sinds vorige week vrijdag hebben er 6 mensen meegekeken, is er een monteur geweest die ook weer contact heeft gehad met 2 "meekijkers" -  mijn man zit as we speak weer met 1 "meekijker" aan de lijn dus dat zijn inmiddels 9 "meekijkers" .

Ik heb zojuist van mijn man vernomen dat er tussen nu en 12.00 uur een 2e monteur langs komt dus zorg dat je klaar zit om de verbinding te maken en niet stopt totdat het werkt! 

Het moet VANDAAG opgelost worden!!!!! En betaal ik tot 1 januari geen abonnement ter compensatie van deze buitengewoon kwalijke situatie!

Het contract loopt via mijn man! Dus postcode / huisnummer en laatste 4 cijfers van IBAN moet voldoende zijn!!!

Nou KPN monteur is geweest! Op 1 of andere reden was ons adres niet meer gekoppeld met glasvezel!!!!!!!

Van alle 9 "Odido meekijkers" was de "kijker" van dinsdag jl. de ENIGE die dit vermoeden al had maar niet begreep,  deze zou hier aktie opnemen en ons terugbellen (wat nooit gebeurd is).

Eindstand: Deze dramatische casus van 7 dagen, 9 kansloze telefoontjes, 6 berichten op deze nutteloze community, 2 monteurs en 25 inzinkingen verder ..... kon dit dus binnen 7 min opgelost worden!!!!! 

Schandelijk! Ik EIS nu een degelijke compensatie! En kom a.u.b. niet met loze "wat vervelend" onzin. Jullie hebben echt de 😈 in mij aangewakkerd en ga door tot het bittere eind! 

Hi ​@W33tikveel, ik ben ontzettend blij om te zien dat het nu helemaal opgelost is! Ik wil graag de compensatie voor je in orde maken, maar ik kan geen actie ondernemen zonder dat jouw geboortedatum geverifieerd is. Ik wil je daarom nogmaals vragen om deze toe te voegen in jouw profiel en dit op te slaan. Zodra dit gedaan is, kan je dit laten weten in het topic en maak ik de compensatie graag voor je in orde. 

Het is aangepast! En wil wel eerst weten welke compensatie je in gedachten hebt! 

Dank ​@W33tikveel, we vergoeden de dagen dat je geen diensten gehad hebt. Klopt het dat je vanaf 7 tot en met 15 november geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten voor je!

7 dgn internet vergoeden (dat is ong. €15,-) want we hadden ook geen TV.

Ik wil graag de contactgegevens (email) een officiële klacht in te dienen.

We willen enkel en alleen in contact treden met ervaren medewerkers met mandaat. 

Hoi ​@W33tikveel, ik heb meteen een vergoeding voor deze periode in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Mocht je een klacht hebben, kun je dit gerust hier laten weten. Wij, ervaren medewerkers, staan hier altijd voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer