Skip to main content

Is al opgelost.

Hey @KerraT, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat het opgelost is. Kan je de oplossing toevallig delen? Dan kunnen andere klanten die tegen hetzelfde aanlopen het ook oplossen! 

Is al opgelost.

Ik heb hetzelfde probeem, hoe heb je het opgelost?

Hi @Freebeeezz, weet je zeker dat je simkaart goed in het modem zit? Maakt hij een klik wanneer je deze er helemaal insteekt? Zo ja, kun je mij dan precies vertellen wat er mis gaat bij jou op dit moment? Voeg ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe aan jouw Community account. Ik kan dan met je meekijken!

Hi @Freebeeezz, weet je zeker dat je simkaart goed in het modem zit? Maakt hij een klik wanneer je deze er helemaal insteekt? Zo ja, kun je mij dan precies vertellen wat er mis gaat bij jou op dit moment? Voeg ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe aan jouw Community account. Ik kan dan met je meekijken!

Dank voor je reactie, 

De reden van mijn vraag is dat het Zyxcel modem van Klik&Klaar vaak een zwak signaal heeft, met name wanneer de router met 5G verbinding maakt, wordt de verbinding weer zwak gaat het modem over op 4G en dat gebeurd meerdere keren per uur en dan verliest de modem contact met het internet.

Om dit op te lossen wil ik de sim van Klik&Klaar gebruiken in een modem die ik gebruikte voor 4G voor thuis, dit modem is in eigendom, zodat ik gewoon 4G kan gebruiken zonder dat er iedere keer vergeefs met 5 G connectie wordt gemaakt, 5G is geen must, stabiel internet is belangrijker.

Echter het lijkt erop dat de sim van Klik&Klaar niet werkt in het oude 4G modem, klopt dat, zit er een van simlock op?

Reageer