Sorry dat ik het hier publiekelijk moet vragen:
Ik had Odido (T-Mobile) Internet (DSL) voor 25 euro per maand, oftewel korting van 11,48 per maand. Dus, de afgelopen jaren betaalde ik van 25 tot 29 euro per maand voor internet (inflatiecorrecties). Prima.
Toen ging een maand TV proberen voor 12,50 per maand. Dat beviel helaas niet goed, dus, dat heb ik ook na 2 weken weer opgezegd. Wat ik wilde, werkte niet goed. Geen probleem.
Echter, toen was ik opeens mijn kortingen kwijt. In plaats van 11,48 korting krijg ik nu nog maar 5 euro korting. Dat was mij absoluut niet duidelijk en vind ik niet echt fijn. Maar ook nog prima.
Nu komt het ‘probleem’:
Als ik nu internet bestel, DSL 100 Mbit, dan kost dat 35 euro. De eerste 12 maanden krijg je 5 euro extra korting. Klantvoordeel is ook 5 euro, dus betaalt het eerste jaar 25 euro en daarna 30 euro per maand voor zolang het contract nog loopt.
Echter, ik betaal nu zometeen 41,19 euro min 5 euro klantvoordeel is 36,19 euro.
Dat is dus ongeveer 7 euro meer dan dat ik tot vorige maand betaalde en dus 6,19 euro meer ten opzichte van de normale prijs zoals vermeld op de site.
Dit laatste vind ik dus niet heel erg oke.
Ik wil eigenlijk liefst gewoon mij korting terug (maar dat zal wel niet kunnen) of anders gewoon die 30 euro betalen wat nu de normale prijs is (inclusief klantvoordeel).
Ik had hierover contact (na flink lang in de wacht te hebben gezeten) en toen werd midden in het gesprek de verbinding verbroken. Technische oorzaak, ga ik vanuit hoor, we hadden geen ruzie :-)
Dus vandaar dat ik het nu hier maar even plaats.
Wat is hierin mogelijk?