Skip to main content

Na wat gezeik met wifi punten heb ik besloten om ze terug te sturen. Op november 4 kreeg ik een mailtje met titel: “Wil je de overgebleven apparatuur ook terugsturen” waarin stond dat ik 30 dagen de tijd had om 2 wifi punten terug te sturen (terwijl ik 3 heb maar goed).

 

Ik heb DRIE wifi punten in een doos gestopt en verstuurd via DHL mbv QR code die ik van odido heb gekregen. 

 

Ik krijg nu opeens factuur die 140 euro duurder is door 2x “Kosten niet retourneren Wifi-punt”. 

 

Hoe kan dat nou? Als het goed is heb ik dus 30 dagen vanaf 4 november om wifi punten te retourneren. 

Hey @Kacpeeeeeer, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en in mijn systeem staat dat er 1 punt geleverd is. Ik heb de andere 2 handmatig voor je afgemeld. Nu zie ik dat de boete al wel verstuurd is, ik heb nu een uitstel van betaling in het systeem gezet en de € 140 voor je vergoed. Hopelijk trekt het systeem dit uit zichzelf weer recht. Anders kan het zijn dat het als nog afgeschreven wordt en dan wordt het later vergoed. 


Reageer