Skip to main content

Ik wou graag een probleem aankaarten via deze weg, omdat de klantenservice van Odido mij niet of nauwelijks info wil/kan geven. 

het probleem is als volgt, ik zit sinds maandag 11 november zonder alles wat hierboven beschreven is. Toen een eerste maal contact gehad met de klantendienst. Ik vermelde toen al dat er recent gewerkt werd in de straat om nota bene een glasvezel netwerk aan te leggen en dat het me heel toevallig leek dat ik 1 dag na die werken niks meer had. Er werd een signaal meting uitgevoerd en dat toonde al aan dat er iets serieus mis was. Reset gedaan bij mij, hard Reset gedaan door Odido maar geen resultaat. De dag nadien bel ik terug omdat het probleem nog steeds hetzelfde is. Weer het hele verhaal uitgelegd, weer de meting, ook al zeg ik in elk gesprek dat er werken zijn uitgevoerd. 

na dit gesprek krijg ik toch een mail en een contactformulier om een technieker te laten komen. Dat kon ten vroegste donderdag maar ik dacht ach, als het dan opgelost is ok. 
een dag vrij genomen omdat de technieker kwam, zeer vriendelijke man maar ik vertel van die werken, hij doet een meting en zegt : “het probleem zit niet bij u binnen meneer, heel waarschijnlijk is er inderdaad iets mis met de kabels in de straat.” 
de technieker zegt dat hij verder niks kan doen omdat dit onder kpn valt en dat zij dit moeten oplossen. Maar “er is een bon aangemaakt! En u krijgt binnen 1 werkdag een update hierover” 

ondetussen had ik dus een dag vrij genomen voor een bezoek van 5 minuten en een onopgelost probleem. 

vrijdag (de dag erna dus) geen nieuws of update van Odido of kpn. Ik bel ‘s avonds terug naar de klantendienst, weer het verhaal, ik begin te klinken als een papaegaai… vanaf dan komen de antwoorden synchroon terug bij elk volgend gesprek. “Ze zijn ermee bezig meneer”, “we kunnen nu niks doen meneer” , wel telkens een voucher aanbieden voor onbeperkt internet via mobiel netwerk. Maar ik woon aan de grens bij België, ik kan met moeite 3G ontvangen van Odido, laat staan televisie kijken via die weg. 

ik heb sindsdien elke dag gebeld, elke dag dezelfde antwoorden maar geen vooruitgang. Ik zit momenteel 10 dagen zonder internet televisie en vaste telefoon. Door iets wat niet onder mijn verantwoordelijkheid valt. Het gaat zo ver dat ik zelf kpn al gebeld heb maar die kunnen mij niet helpen omdat ik geen klant ben, logisch maar ik kon maar proberen. 

Ik ben klant sinds 2019, maar de manier waarop ik nu behandeld word is ondermaats. En de kennis en begrip van sommige (want niet allemaal) helpdesk mensen is schandalig. Die vinden het blijkbaar nog niet zo erg dat je 10 dagen “offline” bent terwijl ze wss allemaal met hun gsm getrouwd zijn. 

ik hoop dat via deze weg iemand met meer zeggenschap dit leest, want die klantendienst wil of kan echt niks voor me doen. 

groeten David 

Geen reactie

Reageer