kan er geen heartbeat ingebouwd worden in de software van het modem?
Ik merk dat het vaker helemaal vastloopt en er geen internetverbinding naar buiten meer mogelijk is.
Dan zou het wenselijk zijn dat het modem automatisch na een xx:xx tijd niet al te lang herstart.

