Skip to main content

Ik zou graag willen dat mijn overstap naar kpn eerder gebeurt. Kunnen jullie dat gaan regelen? Even voor de duidelijkheid ik wil geen dag zonder internet en tv, dus het moet naadloos overgaan.

Ik wil dat graag eerder omdat ik ruim 2,5 jaar gedoe heb met het internet en met name tv. En toen de overstap bij jullie bekend werd hebben jullie gelijk viaplay uitgezet, terwijl dit tot de laatste dag door moest lopen. Maar dit was wéér een foutje bij jullie en jullie doen er verder ook niets mee. 

En ik vind sinds het bekend is bij jullie dat het beeldkwaliteit slechter is geworden, het is wat wazig geworden en met voetbal kijken zie je het beeld soms ligt haperen. 

Hoi @frank190189 ,

Dat Viaplay is uitgezet zou aan het opzeggen van je verbinding kunnen worden toegekend. Maar een slechter beeld is dat niet.

Je hebt neem in aan de overstapservice van KPN gebruikt om.je Odido abonnement op te zeggen. Dan zorgt KPN dat zodra zij gereed zijn er met Odido wordt gecommuniceerd om de lijn en eventueel nummers over tr nemen en daarmee wordt het Odido abonnement ook daadwerkelijk beëindigd. 

Eventuele aanpassingen aan de overstapservice is aan KPN, Odido kan alleen hun stappen volgen en niet eerder de "stekker " eruit halen.

@eric er is door jullie zelf gezegd dat het een fout was in het systeem en dat viaplay door moest lopen tot het einde. Want daar zit ook een maand opzegtermijn op en niet 1 dag. Zie bijlage.

Waar kan een slechter beeld dan opeens vandaan komen? Wel heel toevallig dat het net gebeurd nadat ik overstap.

Ik maak gebruik van de overstapservice, maar dan zal ik de vraag bij kpn neerleggen.

Hoi @frank190189 ,

Je praat hier met andere klanten zoals ik. Alleen moderators kunnen in systemen kijken. Maar vanuit logica zie ik geen reden dat als je opzegt het TV signaal slechter wordt gemaakt.

Ik krijg net de factuur binnen. En daar wordt viaplay gerekend van 1 november tot 30 november. Maar dit klopt volgens mij niet want jullie hebben viaplay al uitgezet op 2 november.

Ik zou hier dan graag uitleg over willen hebben.

Hallo @frank190189 

Dan zal er op de volgende factuur een vergoeding worden gegeven voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van Viaplay.

Reageer