Skip to main content
Beantwoord

Kosten simkaart declareren

• 6 november 2024
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn internet werkt al bijna een week niet. Ik kon een Odido prepaid simkaart aanschaffen en die declareren. Hierbij de bon. Helaas werkt mijn vaste internet nog steeds niet en heb ik geen indicatie gekregen van wanneer het probleem is opgelost.

Beste antwoord door Marionii

Cheyenne van Odido schreef:

Hi @Marionii, heel erg bedankt voor het starten van dit topic! Logische vraag. Ik zie dat je deze op 02-11 hebt gekocht en ook dat je inmiddels weer online bent. De vergoeding heb ik aangemaakt, geniet van je verbinding!

Super bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 7 november 2024

Hi @Marionii, heel erg bedankt voor het starten van dit topic! Logische vraag. Ik zie dat je deze op 02-11 hebt gekocht en ook dat je inmiddels weer online bent. De vergoeding heb ik aangemaakt, geniet van je verbinding!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 november 2024

Hi @Marionii, heel erg bedankt voor het starten van dit topic! Logische vraag. Ik zie dat je deze op 02-11 hebt gekocht en ook dat je inmiddels weer online bent. De vergoeding heb ik aangemaakt, geniet van je verbinding!

Bedankt! Kan ik hier ook doorgeven van wanneer tot wanneer mijn internet niet gewerkt heeft, zodat dat ook kan worden verrekend? Dit was van 31 oktober t/m 6 november.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 19 november 2024

Absoluut ​@Marionii! Ik ben blij dat je weer online bent en zie inderdaad dat deze periode klopt als een bus. Ik heb er dus geen gras over laten groeien en heb deze vergoeding meteen in orde gemaakt. Je krijgt hiervan ook een e-mail ter bevestiging en we verrekenen het op de eerst volgende rekening!

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2024

Super bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen