Hi @Marionii, heel erg bedankt voor het starten van dit topic! Logische vraag. Ik zie dat je deze op 02-11 hebt gekocht en ook dat je inmiddels weer online bent. De vergoeding heb ik aangemaakt, geniet van je verbinding!
Hi @Marionii, heel erg bedankt voor het starten van dit topic! Logische vraag. Ik zie dat je deze op 02-11 hebt gekocht en ook dat je inmiddels weer online bent. De vergoeding heb ik aangemaakt, geniet van je verbinding!
Bedankt! Kan ik hier ook doorgeven van wanneer tot wanneer mijn internet niet gewerkt heeft, zodat dat ook kan worden verrekend? Dit was van 31 oktober t/m 6 november.
Absoluut @Marionii! Ik ben blij dat je weer online bent en zie inderdaad dat deze periode klopt als een bus. Ik heb er dus geen gras over laten groeien en heb deze vergoeding meteen in orde gemaakt. Je krijgt hiervan ook een e-mail ter bevestiging en we verrekenen het op de eerst volgende rekening!