Skip to main content
  • 1,295 Topics
  • 7,690 Reacties
1296 Topics
Multisim Apple Watch werkt niet
Beste, Zoals ik terug kan lezen heb ik net als vele andere een bug in de achterkant bij odido die er voor zorgt dat ik het mobiele netwerk met een multisim voor mijn apple watch niet kan activeren. Ik heb alle suggesties uit de andere topics die jullie aanraden geprobeerd en 1,5 u met de klantenservice aan de telefoon gezeten en niets helpt. Dit probleem popt al zeker twee jaar bij mensen op. Zoals ik ook kan lezen, als alle suggesties niet werken wat hier dus het geval is, moet iemand van de it-afdeling dit oppakken. Ik kan alleen niemand van de it-afdeling bereiken, ik kan daar niet mee doorverbonden worden en moet hier zeker twee weken op wachten. Mijn vraag is als dit een bekende terugkerende bug is kan dit dat niet sneller opgepakt worden? Ik heb dit abonnement afgesloten specifiek voor de watch. Ik betaal nu abonnementskosten en kan de functie waarvoor ik dit abonnement heb afgesloten helemaal niet gebruiken. Ja de software versies zijn gecheckt, van mobiel, watch en provider, ja de aanbieders instellingen kloppen zijn up to date. Ja ik heb geprobeerd een esim aan te schaffen via mijn odido om zo de multisim te kunnen activeren, maar zoals bij een aantal andere blijft de pagina dan hangen en kan ik niet verder. Niet persoonlijk op een iemand die hier zit en zijn best doet; maar ik vindt het echt schandalig dat bijna 2u met de klantenservice aan de lijn moet zitten, aan hen moet uitleggen wat er speelt en dan ook nog twee weken moet wachten op ‘misschien een oplossing’ voor een welbekend terugkerend probleem. Zorg er aub voor dat ik gewoon vandaag of morgen gebeld wordt door de desbetreffende it-afdeling en dat dit gefixt wordt. Dit is niet oke. (Waarom er haast bij zit: De watch is voor mijn dochter (8j) ik wil niet dat zij een telefoon heeft, volgende week start ik met een nieuwe baan en is het van belang dat het werkt zodat ik in contact kan komen met haar na school. )
Problems with SIM activation
Hi,On Friday I picked up my iPhone 16 Plus from the Odido Store and I tried to transfer my data from my old iPhone. I had an eSIM on my old iPhone and I asked the representative at the shop if I need to get a new eSIM since I knew that those are attached to the phone and he assured me that the eSIM can be moved while migrating. I migrated my data after I got home and the SIM was moved as well. But unfortunately I got an error that the SIM could not be activated and I should contact Odido. I tried to order a new eSIM in the Odido app, thinking that something went wrong with the transfer but still nothing. In the end I went back to the store and we tried a couple more SIMs and eSIMs but none worked. I noticed in the evening that in the Odido app the ICC number didn’t correspond to any SIM I tried that day so I tried to reach Customer Support on X. They didn’t reply after 30 mins so I borrowed a phone from a friend to call Customer Service. I sent via email the passport image and still no luck. The team on X replied meanwhile and I gave them the same info and they tried too, but no luck. I went to the Store in my town again today and we tried an eSIM and a normal SIM too but no luck again. So at the moment I don’t really know who to contact and how to solve the situation. I tried to use a physical SIM from another provider to double check that the new phone is not broken and the network got picked up right away. Thanks!

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen