Skip to main content
Beantwoord

APN voor laptop [BEN]

• January 14, 2026
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ik probeer the verbinden met het “ internet.ben” APN met de sim only kaart in m’n linux laptop. Er zit een RM520N-GL kaart in. De verbinding komt tot stant maar er lijkt geen data binnen te komen.

Ik belde de helpdesk en die zeiden dat een laptop niet wordt ondersteund, enkel telefoons en smartwatches.

Wie kan met helpen met mijn verbindings problemen?

Beste antwoord door eric

Is dit een abonnement van "Ben"? Dan kun je naar de Ben klantenservice bellen.  Op dit forum wordt alleen gesproken over Odido producten. 

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • January 14, 2026

Is dit een abonnement van "Ben"? Dan kun je naar de Ben klantenservice bellen.  Op dit forum wordt alleen gesproken over Odido producten. 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • January 15, 2026

Goedemorgen ​@piksiesben, welkom op onze community! Wat Eric zegt klopt inderdaad. Heb je een abonnement via Ben, dan kan je direct contact met Ben opnemen via hun eigen klantenservice.

Mocht je een Odido abonnement hebben en heb je hulp nodig? Vul dan je profiel aan met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Laat het mij gerust weten!