Beste Odido,
Ik ben momenteel in Japan en was vorige week drie dagen in Korea en ik heb nu al een week lang helemaal geen netwerkverbinding ("Geen Service"). Dit is erg frustrerend en ik heb in de twee jaar dat ik klant ben nog nooit zo'n probleem gehad.
ik heb een iPhone 15 pro Max, met wie kan ik hierover in gesprek gaan? Ik kan NIET BELLEN. En de chatbot werkt voor geen meter.
Wat is het probleem?
• Mijn fysieke Odido-simkaart krijgt geen enkel signaal.
• Ik heb geprobeerd twee verschillende eSIMs te installeren (waaronder een lokale Japanse sim), maar ook deze blijven op "Geen Service" staan.
• Ik heb mijn simkaart in het toestel van een vriend geprobeerd, maar daar werkt hij ook niet.
Wat heb ik al geprobeerd?
1. Toestel meerdere malen herstart en harde reset uitgevoerd.
2. Netwerkinstellingen volledig hersteld.
3. Handmatige netwerkselectie geprobeerd (SoftBank, Docomo, KDDI), maar ik krijg geen verbinding.
4. Roaming staat aan in mijn instellingen en ik heb een actieve wifi-verbinding.
Zouden jullie voor mij kunnen controleren of er op accountniveau een blokkade staat op mijn roaming of buitenlandse data? En kunnen jullie checken of mijn toestel wel volledig simlockvrij is in jullie systeem?
Ik kan niet bellen, dus ik hoop op een snelle reactie via dit platform.
ik hoop dat we dit probleem kunnen oplossen want in eerdere landen zoals Mexico en el Salvador heb ik wel gewoon een lokale sim kunnen gebruiken!
Alvast bedankt.