Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik

• January 28, 2026
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Mijn nummer is vandaag overgezet naar BEN met eSIM.

Bellen werkt, eSIM staat actief, maar mobiele data werkt niet zonder wifi.

Kunnen jullie een dataprovisioning / APN-reset doen?

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi Doenja, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als dit een abonnement van Ben is, kun je het beste contact opnemen met de Ben klantenservice. Op dit forum praten we namelijk alleen over Odido producten. Wij delen hier wel nieuws en updates over Ben, maar we kunnen niet in de systemen van Ben meekijken of jouw gegevens zien.

Daarom kunnen we dit via hier niet direct oplossen voor je. Maar via de klantenservice van Ben helpen ze je graag verder. Veel succes!

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • January 28, 2026

@doenjatv  Heb je klantenservice van Ben al gebeld? 

Zet  de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je Community profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt? 

Met vriendelijke groet, 

Cristien

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • January 28, 2026

Gedaan en kan niet bellen ook niet naar Ben

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • January 29, 2026

Hi Doenja, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als dit een abonnement van Ben is, kun je het beste contact opnemen met de Ben klantenservice. Op dit forum praten we namelijk alleen over Odido producten. Wij delen hier wel nieuws en updates over Ben, maar we kunnen niet in de systemen van Ben meekijken of jouw gegevens zien.

Daarom kunnen we dit via hier niet direct oplossen voor je. Maar via de klantenservice van Ben helpen ze je graag verder. Veel succes!