Na mijn overstap naar Odido heb ik helaas hele slechte dekking op het werk en redelijk slechte dekking thuis. Veel andere locaties zijn prima hoor, maar de belangrijkste locaties helaas niet. Ik heb hier een week geleden twee verschillende meldingen voor gedaan via de dekkingskaart (meld een probleem), maar ik heb hier nog niks van gehoord. Hoe gaat dit verder in z'n werk?
Beantwoord
Slechte dekking na overstap
Beste antwoord door eric
Als je een dekkings probleem meldt op de kaart dan zal dat worden meegenomen in de toekomstige uitbreidingen van het mobiele netwerk. Dit soort zaken zijn niet van de ene op de andere dag op te lossen als het niet het gevolg is van een storing, die je ook op de dekkingskaart kunt inzien.
Vooral binnenshuis is dekking heel afhankelijk van de omgeving. Is er dubbel/triple glas en verdere isolatie en bij bedrijven kan een gebouw met metalen platen zijn afgewerkt. Dat houdt radio signalen tegen. Wat je als standaard mogelijkheid bij Odido hebt is VoWIFI als snelle oplossing voor indoor bereik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.