Skip to main content

Na mijn overstap naar Odido heb ik helaas hele slechte dekking op het werk en redelijk slechte dekking thuis. Veel andere locaties zijn prima hoor, maar de belangrijkste locaties helaas niet. Ik heb hier een week geleden twee verschillende meldingen voor gedaan via de dekkingskaart (meld een probleem), maar ik heb hier nog niks van gehoord. Hoe gaat dit verder in z'n werk?

Als je een dekkings probleem meldt op de kaart dan zal dat worden meegenomen in de toekomstige uitbreidingen van het mobiele netwerk. Dit soort zaken zijn niet van de ene op de andere dag op te lossen als het niet het gevolg is van een storing, die je ook op de dekkingskaart kunt inzien.

Vooral binnenshuis is dekking heel afhankelijk van de omgeving. Is er dubbel/triple glas en verdere isolatie en bij bedrijven kan een gebouw met metalen platen zijn afgewerkt. Dat houdt radio signalen tegen. Wat je als standaard mogelijkheid bij Odido hebt is VoWIFI als snelle oplossing voor indoor bereik.

Dag Eric,

Hartelijk dank voor het antwoord.

Tijdens het indienen werd mij gevraagd of ik gebeld wilde worden; hierop heb ik ja aangeklikt, maar klopt het dan dat dit niet altijd het geval is? Ik vind het wel een beetje jammer dat ik alles onbeperkt heb genomen en dan afhankelijk ben van de WiFi.

Met vriendelijke groet.

Ik heb geen idee wat dat terugbellen inhoudt, maar geen enkel radio netwerk is binnen en buiten 100% dekkend, Als je nog in de 14 dagen annulering termijn zit kun je het abonnement ook beeindigen. Zo'n periode is bedoeld om te bekijken of het product voldoet aan je verwachtingen.  Je kunt ook maandelijks je bundels naar boven EN beneden bijstellen.

Reageer