Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de 4 cijferige code niet om in te loggen, ik heb geen bereik in het buitenland

• January 31, 2026
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Heb geen bereik in het buitenland. Met inloggen krijg ik de 4 cijferige code niet via sms

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Sabinetmobile0208 ,

Het is beter om geen privé gegevens te delen op de community. Je kan dit weg halen door onderin je laatste bericht(als je bent ingelogd) op de drie puntjes klikken en daarna op bewerk, als je klaar bent klik je op opslaan. Het bewerken tot 59 minuten na het plaatsen!!

dit is hoe en waar je de gevraagde gegevens invult: 
Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • January 31, 2026

Hallo ​@Sabinetmobile0208 

Helpt het herstarten van je telefoon?

Staat roaming aan?

Helpt het om handmatig een andere netwerkprovider te kiezen?

Heb je toevallig een betalingsregeling?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • February 1, 2026

@Sabinetmobile0208 Ik gebruik de app van Odido en heb daar nooit meer een code voor nodig op iPhone en iPad. Eenmalig aanmelden was alles. 

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • February 2, 2026

Hi Sabine, wat tof dat je in het buitenland bent. Daar wil je natuurlijk ook goed bereikbaar zijn! De tips van ​@Waqqas​​​​ en ​@Cristien zijn zeer helpend, heb je deze al geprobeerd? Zet je voor mij je telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer in je community-profiel? Ik check direct voor je of er mogelijk een blokkade op je simkaart staat! Geef je mij een seintje als je profiel is aangevuld?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • February 2, 2026

XXXX

Moderator edit: Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2026

Hallo ​@Sabinetmobile0208 ,

Het is beter om geen privé gegevens te delen op de community. Je kan dit weg halen door onderin je laatste bericht(als je bent ingelogd) op de drie puntjes klikken en daarna op bewerk, als je klaar bent klik je op opslaan. Het bewerken tot 59 minuten na het plaatsen!!

dit is hoe en waar je de gevraagde gegevens invult: 
Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 3, 2026

Hoi Sabine, je kan inderdaad de stappen van ​@soepkip67 volgen! Geef je mij een seintje zodra het gelukt is, dan help ik je verder!