Skip to main content
Beantwoord

5g buiten nederland

• January 25, 2026
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Mijn 5g doet het niet in Antwerpen, er blijft staan geen service. Dat is gek want er staat in de Odido app dat ik 50 GB heb in EU. Heb de roaming aan staan, dus weet niet wat het probleem is. Doordat ik geen service heb kan ik Odido telefonisch ook niet bereiken 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Fynn 

Telefoon herstarten of handmatig een andere netwerkprovider kiezen helpt ook niet? Vul ook alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • January 25, 2026

Hebje toevallig een betalingsregeling? Want dan is roaming geblokkeerd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • January 25, 2026

Hallo ​@Fynn 

Telefoon herstarten of handmatig een andere netwerkprovider kiezen helpt ook niet? Vul ook alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • January 25, 2026

Ik heb zowel bijna all stappen gevolgd die mogelijk waren en het lukt niet, thank voor de tip ga de info invullen

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • January 26, 2026

Hi Fynn, zet je nog je telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer in je profiel? Het lijkt erop dat je een blokkade op je simkaart hebt staan, waardoor verbinden met het netwerk niet mogelijk is. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan? Zo ben ik op de hoogte en kan ik je direct verder helpen!