Skip to main content
8203 Topics
Geannuleerde verlenging is nog steeds niet verwerkt
We zijn nu al ruim een maand verder sinds jullie mijn telefoon retour hebben gekregen en we zijn twee en een halve week verder sinds er een case is aangemaakt om mijn verlenging te annuleren en terug te zetten naar het oude abonnement en er blijft maar niets gebeuren. Het is om moedeloos van te worden jongens. Mijn vraag: wanneer wordt mijn nieuwe abonnement nu eindelijk geannuleerd en teruggezet naar mijn oude abonnement? Hier hoort natuurlijk ook een correctie bij van de factuur van oktober!! Even alles in perspectief plaatsen: 13 Sept bestelling geplaatst voor verlenging met Samsung S23 Ultra 19 Sept aangegeven verlenging te willen annuleren ivm ontevreden 20 Sept retourformulier ontvangen en pakket door mij verstuurd via PostNL (track and trace: ) 22 Sept om 11:31 is het pakket bij jullie bezorgd en heb ik van jullie bevestiging gekregen via email Sindsdien is mijn abonnement nog steeds niet teruggezet en heb ik vaak jullie klantenservice moeten bellen 9 Okt heeft een medewerker een case aangemaakt bij ENM (??). Schijnbaar is het daar erg druk. Maar wat heb ik daarmee te maken? Ik ben klant van Odido. Er is mij gevraagd 2 weken te wachten 10 Okt heb ik de aanbetaling teruggekregen van de Samsung S23 Ultra, maar herstel van oude abonnement blijft uit 17 Okt status update gevraagd over de case, maar geen updates. Odido kan schijnbaar niets meer doen (wat absurd is). 25 Okt we zijn nu ruim 2 weken verder en mijn abonnement is nog steeds niet teruggezet. Ik zie de bui wel hangen als ik bel dat mij gevraagd wordt langer te wachten, maar dit kan toch niet langer zo? In jullie reclames vertellen jullie hoe het anders kan en menselijker met jullie hippe kekke naam waar niemand om heeft gevraagd en vervolgens duurt het zo lang om een verlenging ongedaan te maken. Dit kan toch niet? Waarom kan niemand bij Odido mij helpen? Dit is dan ook de reden dat ik het hier plaats en hopelijk dat er iets gedaan kan worden. Je hebt mijn toestemming om hiermee aan de slag te gaan, dus vraag mij niet om je een pb te sturen met mijn informatie - zie PostNL track & trace voor mijn adres/naam. Ik zal de link inactief maken zodra ik feedback van jullie heb. Daarnaast krijg je hieronder extra informatie van mij: Geboortedatum: [verwijderd door moderator] Laatste nummers mobiel: 06 - *** ** 561 Laatste vier cijfers IBAN: [verwijderd door moderator] Klantnummer: [verwijderd door moderator] Mijn email adres is voornaam + achternaam @gmail.com ;) Retourformulier info Bestelnummer: [verwijderd door moderator] Case-nummer: [verwijderd door moderator] Note: Aanbetaling voor het toestel heb ik eindelijk teruggestort gekregen op 10 okt Sorry als ik gefrustreerd over kom, maar ik mag verwachten dat wanneer ik mijn verplichtingen nakom en alles tijdig opstuur dat jullie dat ook doen. Ik hoor graag en snel van jullie.
Bestelling hangt vast in systeem, en annulering ook
Al 3 weken geleden heb ik een samsung s23 ultra besteld via early renewal maar door een storing heb ik die bestelling nooit ontvangen. Na 2 weken heb ik de bestelling toch maar geannuleerd in een Odido filiaal. Maar ook het annuleren van de bestelling zit vast in jet systeem. Er wordt mij telkens beloofd dat er contact wordt opgenomen met prioriteit, maar er gebeurt niets. Ondertussen heb ik jullie klantenservice vaker aan de telefoon gehad dan dat ik dit jaar met mijn partner heb gebeld, en er komt ook maar weinig uit. Maar ook jullie hebben je aan de wet te houden, dus ik wil graag (en heel snel) mijn €135.- + €71.- terug. En een heeeeel terecht excuus van jullie ontvangen. Omdat ik een stukje verder vooruit denk dan jullie klantenservice medewerkers heb ik een 2e abonnement met nummerbehoud aangevraagd in de store zelf zodat ik het toestel meteen mee heb gekregen. En mijn huidige abonnement heb ik op het laagste bedrag laten zetten zodat ik deze bij jullie af kon kopen. Maar doordat de 1e bestelling vast staat in het systeem kan ik het abonnement ook niet afkopen zonder het nieuwe abonnement ook mee af te kopen. Eindstand ben ik dus hoe dan ook de dupe (en duurder uit) door jullie gebreken. Ik wil hierin gecompenseerd worden, en wil van de onnodige kosten af!. Ik ben al ruim 10 jaar klant, maar als dit niet snel wordt opgelost retourneer ik ook dit abonnement en stap ik over naar Vodafone. Dat geldt natuurlijk ook voor de Odido thuis service die bij jullie is afgesloten.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen