Skip to main content

Ik heb een apple iPhone 16 en Apple Watch serie 10.  Bij het aanvragen van het mobiele netwerk via de app kom ik op de pagina die  toont : “ Oeps er ging iets mis , bel met Odido.

 

Dit heb ik gedaan en een ticket nummer gekregen 73266850.

 

Ben benieuwd hoe de status nu is want vandaag proberen gaf weer een oeps ;-( 

Hallo @Theo Verberkt van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk gekeken bij het ticketnummer en ik zie dat dit geen ticket is, die behandelt wordt door onze IT-afdeling. Dit is een ticketnummer, als bewijs dat je gesproken hebt met onze collega. Laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je precies tegenaanloopt? 

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Heb je ook een screenshot van deze foutmelding voor mij? En over welke Apple Watch serie 10 beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij? Dan kan ik voor je checken of deze wel geschikt is voor onze Multisim. Ik zie je reactie graag tegemoet! 


Hallo @Theo Verberkt van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk gekeken bij het ticketnummer en ik zie dat dit geen ticket is, die behandelt wordt door onze IT-afdeling. Dit is een ticketnummer, als bewijs dat je gesproken hebt met onze collega. Laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je precies tegenaanloopt? 

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Heb je ook een screenshot van deze foutmelding voor mij? En over welke Apple Watch serie 10 beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij? Dan kan ik voor je checken of deze wel geschikt is voor onze Multisim. Ik zie je reactie graag tegemoet! 

 Heb een reply gestuurd met foto’s


Hallo @Theo Verberkt, ik zie nog geen foto's vermeld in dit topic. Zou je dat alsnog kunnen doen (graag zonder privégegevens zichtbaar) en ook antwoord kunnen geven op de bovenstaande vragen? Dan kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 


Beste Pharwin,

 

Ik had alles al gisteren gemaild naa rcommunityteam ;-( 

Als

 op je vragen : Bij stap 3 krijg ik geen melding

Na inloggen en ingave van 4 cijferige code krijg ik de oeps pagina ?

Zie bijgevoegde afbeeldingen.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kunt aanvangen….. 

 

 


@Theo Verberkt dank voor de toelichting + screenshots! Dat e-mailadres gebruiken we niet voor servicevragen, dat is namelijk een automatisch mail waar niet op gereageerd kan worden, vandaar dat we er ook niet op reageren. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, ik wil daarom een case voor je doorzetten richting onze IT-afdeling. Voordat ik dat kan en mag doen, moeten alle gegevens in je profiel ingevuld worden. Op je e-mailadres, kom ik namelijk meerdere nummers tegen. Kun je je geboortedatum invullen in je profiel? En omdat het om een zakelijk abonnement gaat, zie ik ook graag de bedrijfsnaam tegemoet in je profiel. 

Ik zie je reactie graag tegemoet in dit topic, wanneer je de gegevens hebt vermeld in je profiel. Dan kan ik direct een case voor je doorzetten! 


Beste Pharwin,

Gevraagde gegevens aangevuld in profiel.  Zie de reactie(s) graag tegemoet


Goedemorgen @Theo Verberkt, dank voor het aanvullen. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar onze IT-afdeling (referentienummer: 73765488). De verwerkingstijd is momenteel 12 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 12 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Excuses voor al het ongemak. Ze gaan er alles doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Reageer