Inmiddels zit ik al ruim 5 jaar bij (Tele2) Odido. Sinds ongeveer 2 jaar geleden begon ik problemen te krijgen met mijn netwerk, hiervoor de iPhone 12 Pro en nu de iPhone 14 Pro beide toestellen zelfde problemen. Hier heb ik meerdere malen contact over gehad, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Dan moest het it-team mij terugbellen dan lag het weer aan mijn simkaart dan moest ik mijn netwerkinstellingen checken. Het was continu wat maar de problemen werden niet verholpen.
De maat was bij mij vol op het moment dat ik maar liefst 5 maanden(!) heb moeten wachten op een retourlabel voor het terugsturen van een nieuw toestel (verlenging ander abbonement) waarvan ik wou afzien. Hierover meerdere malen contact gehad, tot zo ver is dit toestel kwijt geraakt en kan ik 1005 zoveel ophoesten voor iets wat ik niet in bezit heb, ik heb telefonisch meerdere malen aangegeven dat ik dit in de winkel wou retourneren maar goed Odido en het beleid.
Nu zit ik opnieuw met mijn huidige abbonement waarvan de verbinding telkens wegvalt en ik maar 1 continu 1 streepje heb. Telefonisch contact gehad dat ik dit contract per direct wou ontbinden gezien ik al ongeveer 2 jaar bezig ben met ditzelfde gedoe en er tot op heden geen oplossing is geweest die mij heeft kunnen helpen. Opnieuw word ik voor de 5e keer doorverwezen naar de IT.
Hierbij wil ik dit contract/abonnement per direct ontbinden volgens (artikel 6:265 BW) zijn er tekortkomingen bij de wederpartij. Graag wil ik ook informatie over het nummerbehoud zodat ik bij een andere provider mijn huidige nummer kan meenemen