Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb een heel bijzonder probleem waar ik NIKS van begrijp.. normaliter heb ik nooit problemen met het bereik van mijn telefoon. Helaas is er sinds zondag iets veranderd en heb ik in en om mijn woonplaats geen enkel bereik (data en telefoneren). 

 

Als voorbeeld: ik heb vandaag in heel Friesland rondgereden voor mijn werk en gebruik gemaakt van zowel mobiele data voor het streamen van muziek/youtube. Veel gebeld met collega's en geen enkel probleem gehad met slecht bereik of het moeilijk laden van liedjes en filmpjes. Ik rijdt aan het einde van de dag terug naar huis en in een keer is mijn bereik weg, of heeeeeeeel traag. Een saldocheck op mijn bankapp duurt minuten. 

 

Ik heb niks gewijzigd in mijn instellingen, heb verder ook geen problemen met het bereik. Behalve in mijn huis en omgeving. Ik kan niet bellen en heb geen mobiele data. 

 

Wat is hier aan de hand? En hoe kan dit worden opgelost? Dit probleem heb ik nog nooit gehad en is zondag rond een uur of 14:00 begonnen. 

 

Graag hulp bij mijn probleem!

Hallo @Rigro2 

Mogelijk is er een probleem met een zendmast in de buurt. Via de dekkingskaart kan je hiervan een melding maken.


Reageer