Skip to main content

Goedeavond, ik heb telefonisch proberen contact op te nemen over een probleem met de BKR - registratie die op mijn naam staat,

ongeveer 3 jaar geleden heb ik de laatste factuur van odido (destijds Tele2)  2 maanden te laat betaald waardoor ik een BKR achterstand melding heb gekregen, echter staat de melding nogsteeds als achterstand en is er geen herstelmelding gemaakt!

Nu ben ik met mijn bedrijf bezig met een uitbreiding maar de BKR Registratie houd mij hierbij tegen.

Mijn vraag is of het mogelijk is alsnog de herstel melding te krijgen, of ideaal zou zijn als de melding helemaal verwijderd kan worden aangezien dit een hele grote rol speelt in mijn onderneming.

 

Hoi Mohamed, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat deze BKR-registratie de uitbreiding van je onderneming in de weg zit en ik help je graag verder. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Hierin staan alle stappen die je moet volgen om onze Incasso-afdeling met de juiste gegevens en documenten te mailen. Zij zullen je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen en een beslissing maken. Laat je het me weten als ze je BKR-registratie hebben verwijderd? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Mohamed, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat deze BKR-registratie de uitbreiding van je onderneming in de weg zit en ik help je graag verder. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Hierin staan alle stappen die je moet volgen om onze Incasso-afdeling met de juiste gegevens en documenten te mailen. Zij zullen je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen en een beslissing maken. Laat je het me weten als ze je BKR-registratie hebben verwijderd? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Dankjewel voor je snelle reactie, gisteren meteen de email gestuurd naar de incasso afdeling. Ik hoop dat ze mijn aanvraag goedkeuren en de BKR verwijderen. Ik hou je op de hoogte!


Goedemorgen Mohamed, uiteraard graag gedaan en goed om te lezen dat je direct hebt gemaild. Nogmaals succes en ik weet zeker dat het helemaal goed zal komen. Ik hoor het van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!


Reageer