Skip to main content

Ik wil hulp bij het activeren van mijn eSim. Bij het activeren heb ik alle stappen doorlopen alleen per ongeluk mijn simkaart geconverteerd naar eSim en de QR code gescand van de eSim. Nu doet zowel mijn normale sim en eSim het niet meer. 

 

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en alle sims verwijderd en opnieuw proberen toe te voegen alleen krijg ik telkens een melding dat dat de eSim niet kan worden toegevoegd (via QR). Omdat mijn normale sim als is geconverteerd naar eSim kan ik daar niets meer mee. 

Ik kan Odido niet bereiken via chat en je zult begrijpen dat ik nu ook niet telefonisch bereikbaar bent. Hoe los ik dit op? Ik ben erg afhankelijk van mijn telefoon en wil snel een oplossing!

@Odido 

Hallo @sannevanopstal 

Als je snel weer bereikbaar wilt zijn dan is de snelste optie om even langs een Odido winkel te gaan met je identiteitskaart.


Reageer