Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb geen activatielink voor apple tv ontvangen.

Zouden jullie mij een nieuwe sms kunnen toesturen?

 

Groet,

Royce

Hoi Royce, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een mooi weekend hebt gehad! Ik heb direct naar je abonnement met nummer **21 gekeken, maar hier staat geen Apple One add-on aan. Gaat het om een ander 06-nummer? Vul deze dan in in je profiel met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Hoi Marciano,

 

Ik heb mijn telefoonnummer aangepast in mijn profiel.

Groet Royce


Hoi Royce, bedankt voor het aanpassen van je 06-nummer! Op dit moment krijg ik niet de juiste activatielink. Ik heb het direct bij mijn collega aangegeven. Zodra de pagina weer werkt en ik je de link kan sturen, kom ik meteen bij je terug!


Okee ik wacht op je reactie dan! Thanks


Goedemorgen Royce, ik heb m'n collega inmiddels gesproken en hij heeft het voor ons gefixt. Ik heb je zojuist per SMS de activatielink gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? 😄


Goedemorgen Royce, ik heb m'n collega inmiddels gesproken en hij heeft het voor ons gefixt. Ik heb je zojuist per SMS de activatielink gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? 😄

 

Hoi Marciano, het is gelukt! Bedankt voor je hulp! 😘


Hoi Royce, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😊


Reageer