Skip to main content

Inmiddels zit ik al ruim 5 jaar bij (Tele2) Odido. Sinds ongeveer 2 jaar geleden begon ik problemen te krijgen met mijn netwerk, hiervoor de iPhone 12 Pro en nu de iPhone 14 Pro beide toestellen zelfde problemen. Hier heb ik meerdere malen contact over gehad, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Dan moest het it-team mij terugbellen dan lag het weer aan mijn simkaart dan moest ik mijn netwerkinstellingen checken. Het was continu wat maar de problemen werden niet verholpen. 
De maat was bij mij vol op het moment dat ik maar liefst 5 maanden(!) heb moeten wachten op een retourlabel voor het terugsturen van een nieuw toestel (verlenging ander abbonement) waarvan ik wou afzien. Hierover meerdere malen contact gehad, tot zo ver is dit toestel kwijt geraakt en kan ik 1005 zoveel ophoesten voor iets wat ik niet in bezit heb, ik heb telefonisch meerdere malen aangegeven dat ik dit in de winkel wou retourneren maar goed Odido en het beleid. 
Nu zit ik opnieuw met mijn huidige abbonement waarvan de verbinding telkens wegvalt en ik maar 1 continu 1 streepje heb. Telefonisch contact gehad dat ik dit contract per direct wou ontbinden gezien ik al ongeveer 2 jaar bezig ben met ditzelfde gedoe en er tot op heden geen oplossing is geweest die mij heeft kunnen helpen. Opnieuw word ik voor de 5e keer doorverwezen naar de IT. 
Hierbij wil ik dit contract/abonnement per direct ontbinden volgens (artikel 6:265 BW) zijn er tekortkomingen bij de wederpartij. Graag wil ik ook informatie over het nummerbehoud zodat ik bij een andere provider mijn huidige nummer kan meenemen  

 

Hoi haidyyr, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je verbinding wegvalt. Ik heb direct naar de cases gekeken en ik zie dat de laatste IT-case van 21 maart is. Mijn collega heeft toen een barring reset gedaan en ik zie daarna geen nieuw contactmoment. Dus ik denk dat mijn collega er vanuit is gegaan dat het toen is opgelost. Als dat blijkbaar nog niet het geval is moet ik een nieuwe case doorzetten met 3 nieuwe recente voorbeelden, zodat zij een vervolgonderzoek kunnen doen. Zodra mijn technische collega's het probleem niet kunnen oplosen en aangeven dat het contract kosteloos opgezegd kan worden, dan regel ik dit uiteraard direct voor je. 

Een voorbeeld bevat een locatie, datum en tijdstip dat de verbinding is weggevallen.


Dag Marciano,

De reden dat ik nu pas reageer op jouw berichtje is omdat ik ook telefonisch contact had opgenomen en de hoop had dat dit contract kosteloos ontbonden zou worden. Een collega van jou gaf aan dat ik binnen 5 werkdagen gebeld zou worden door de IT wat tot op heden niet gebeurd is, vandaag neem ik contact op en het blijkt dat er sinds 20/07 geen enkele case geopend is met de reden waarover ik bel.. Terwijl ik wel degelijk vaak contact heb gehad hierover!  Dat betekend dus dat de collega dit helemaal niet heeft doorgezet. Ik hoop dat er begrip is waarom ik zo moe wordt van Odido en de klantenservice, niets wordt geregistreerd van alles beloofd en niets in orde gemaakt. 
 

Eerder heb ik dit ook twee keer moeten doen en tot op heden hebben ze niets kunnen vinden, is t opnieuw nodig dat ik circa 1 maand moet wachten alvorens weer antwoord te krijgen van de IT?

3 momenten

Johanna Westerdijkstraat, 16 oktober, 12:43

Pletterijkade, 15 oktober, 17:40

Melisstokelaan, 16 oktober , 11:44

 

Ik heb een case nummer gekregen van de collega die ik zojuist heb gesproken, ik mag hopen dat dit daadwerkelijk is doorgezet naar de IT sinds ik de afgelopen keren ben belazerd door collega’s.

casenummer; 73730249

 

@Marciano van Odido 

 


Hoi Haidyrr, als er een vervolgonderzoek nodig is dan volgt het proces inderdaad opnieuw, omdat er een nieuwe case aangemaakt moet worden. Of de wachttijd dan net zo lang is durf ik op dit moment niet te zeggen. De case is in ieder geval aangemaakt en ik hoop dat ze het onderzoek snel kunnen afronden. Houd me over een week gerust op de hoogte. Ik kan dan altijd kijken wat de status van de case is en of er updates zijn.


Reageer