Skip to main content

Het lukt mij niet om een multisim aan te maken voor mijn Apple Watch ultra 2. Wanneer ik dit probeer via de Watch app, krijg ik na het aanvaarden van de voorwaarden een scherm te zien met “oeps er ging iets mis”. Ik ben tweemaal langs de Odido winkel geweest. Zij hebben een losse multisim voor mij aangemaakt. Echter lukt het niet om deze te activeren en koppelen aan de Apple Watch. Ik krijg dan wederom het scherm te zien met “oeps er ging iets mis”. Vervolgens heb ik drie gesprekken gehad met de klantenservice van in totaal ongeveer twee uur. Het probleem is niet opgelost. Ik zit nu met lege handen en vraag mij af wat ik nu kan doen? 

Ik heb overigens al een e-sim voor mijn iPhone aangemaakt. 

Goedemorgen @kdrtrno, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Het lijkt erop dat er iets op de achtergrond niet goed gaat, graag wil ik met je meekijken in je account of alles klopt. Echter, zie ik dat niet alle gegevens kloppen/ingevuld zijn in je profiel. Ik zie alleen dat de adresgegevens overeenkomen. Kun je de juiste geboortedatum in je profiel vermelden van iemand binnen je bedrijf die vermeld staat als de '’Telecom beheerder?'’ Daarnaast zie ik ook graag de bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie tegemoet in je profiel. Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken bij je abonnement! 


Reageer