Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb vorig week vrijdag me abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. 

Ik zit nog te wachten op een SMS. 

Maar ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen. En nu? 

Hallo @Mendelientje, welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S24 FE 128GB in het groen, goede keus! Echter, is deze wegens een beperkte voorraad weer leverbaar vanaf 14 oktober. We zijn hierin afhankelijk van een nieuwe voorraad vanuit Samsung en die leveren ze pas weer vanaf de 14. Ik verwacht dat je de sms op die dag zult ontvangen. Geen zorgen, je bestelling is goed ontvangen en staat netjes in ons systeem verwerkt. Het is nu alleen even wachten op een nieuwe voorraad vanuit Samsung. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Hallo @Mendelientje, welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S24 FE 128GB in het groen, goede keus! Echter, is deze wegens een beperkte voorraad weer leverbaar vanaf 14 oktober. We zijn hierin afhankelijk van een nieuwe voorraad vanuit Samsung en die leveren ze pas weer vanaf de 14. Ik verwacht dat je de sms op die dag zult ontvangen. Geen zorgen, je bestelling is goed ontvangen en staat netjes in ons systeem verwerkt. Het is nu alleen even wachten op een nieuwe voorraad vanuit Samsung. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Super, dan zal ik waarschijnlijk maandag een SMS ontvangen. Bedankt voor de reactie. 

@Mendelientje Geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😊

Nog steeds geen SMS ontvangen. 14 okt werdt 18 okt en nu staat die op 25 okt. En gister stond die weer open. Wachten duurt zo wel heel lang. En heb nou ook nog recht op die actie die zondag afliep? 

Goedemorgen @Mendelientje, de levertijd van het door jou gekozen toestel is inderdaad opgeschoven en verwachten we nu vanaf 25 oktober uit te kunnen leveren. Sorry voor het ongemak. Zolang je je bestelling niet annuleert; geen zorgen! De actie geldt op je aankoopdatum. Je hebt met jouw bestelling dus recht op de actie. Registeren voor de actie kan tot en met 20 december via deze pagina. Bekijk hier ook alle voorwaarden. Dus je hebt straks nog genoeg tijd om je voor de actie aan te melden! 😊

Reageer