Skip to main content

Ik probeer al een aantal uur mijn e-sim aan te vragen. Ik moest mijn telefoon resetten naar fabrieksinstellingen door een ongerelateerd probleem, en krijg nu niet meer mijn e-sim erop. Ik heb ook geprobeerd de oude QR-code te gebruiken, maar dit werkt niet. Ik krijg onderstaande foutmelding als ik probeer een nieuwe aan te vragen:

Er is een fout opgetreden
Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.

Ik heb het geprobeerd in verschillende browsers, op verschillende apparaten en op verschillende netwerken.

Hallo @yj12, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je je toestel terugzet naar fabrieksinstellingen, gaat alles verloren, dus ook de gekoppelde eSIM. De QR-code is altijd maar 1x te scannen, vandaar dat het niet nog een keer lukt. Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zag dat ik dezelfde foutmelding kreeg. Ik heb het op een andere manier geprobeerd via mijn systeem en het is gelukt. De nieuwe eSIM heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Daar kun je de QR-code scannen met je toestel. Je kunt proberen om via iDIN (bankverificatie) de eSIM te activeren. Mocht het niet lukken, laat dan weten wanneer je de QR-code hebt gescand. Dan kan ik je helpen met de activatie! 

Ik verneem het graag van je! 


Hi, ik heb de eSIM gedownload, maar het activeren met iDIN werkt ook niet.


@yj12 Geen zorgen, ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag! 


Reageer