Skip to main content

Beste Community van Odido,

Na vele malen telefonisch contact te hebben gehad met verschillende afdelingen probeer ik het op deze manier. Wij zijn bezig met het aanvragen van een hypotheek voor ons nieuwe huis, tot grote schrik kwam ik erachter dat ik een negatieve BKR registratie heb, hier was ik niet van op de hoogte.

Mijn financiele situatie op dit moment is stabiel en de betaling is volledig afbetaald bij Faircasso.

Casenummer: 68677042

Leningnummer: 42564110

Registratiedatum: 17-2-2022

Verwachte einddatum: 27-1-2024

Werkelijke einddatum: 28-10-2023

De woning is erg belangrijk voor ons vanwege een gezinsuitbreiding. Het bod is al geaccepteerd en het zou ontzettend zonde zijn als het door de negatieve registratie niet meer mogelijk is voor ons.

Ik heb al een belangenafweging verzoek ingediend per mail naar de incassoafdeling.

Zouden jullie a.u.b. kunnen overwegen de codering van mijn naam af te halen.

Alvast bedankt.

Hoi Agokoellal, van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie bezig zijn met een nieuw huis en gezinsuitbreiding. Ik begrijp volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil hebben. Als je Incasso al hebt gemaild, dan zullen zij je verzoek zo snel mogelijk oppakken en een beslissing maken. Ik heb direct gezocht op het 06-nummer dat in je profiel staat, maar ik zie hier nog geen case op binnenkomen. Heb je nog een ander actief abonnement bij ons? Wellicht is de case voor Incasso daaronder gelogd. Zo ja, zet dit nummer dan in je profiel. Dan kijk ik graag mee of er een update is, maar zodra zij de registratie verwijderen laten zij het je ook per mail weten. Dus dat moet goedkomen! 😄

Hoi Agokoellal, van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie bezig zijn met een nieuw huis en gezinsuitbreiding. Ik begrijp volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil hebben. Als je Incasso al hebt gemaild, dan zullen zij je verzoek zo snel mogelijk oppakken en een beslissing maken. Ik heb direct gezocht op het 06-nummer dat in je profiel staat, maar ik zie hier nog geen case op binnenkomen. Heb je nog een ander actief abonnement bij ons? Wellicht is de case voor Incasso daaronder gelogd. Zo ja, zet dit nummer dan in je profiel. Dan kijk ik graag mee of er een update is, maar zodra zij de registratie verwijderen laten zij het je ook per mail weten. Dus dat moet goedkomen! 😄

Goedemorgen Marciano,

Dankje voor de snelle reactie. Het klopt inderdaad dat dat niet het nummer is waar het om gaat, het ging om een ipad. Ik heb hiervan het nummer dat ik van de klantenservice heb doorgekregen toegevoegd in mijn profiel.

Hopelijk heb je al een update voor mij.

Ik wacht het met heel veel spanning afđŸ€ž

Groetjes,

Ayesha

Hoi Ayesha, graag gedaan hoor! Bedankt voor het toevoegen van het juiste nummer. Ik heb de case gevonden. Ik verwacht dat je 22 oktober reactie ontvangt van mijn collega's van Incasso in verband met hun verwerkingstijd. Mocht je dinsdagavond nog geen reactie hebben gehad, laat het me dan weten. Dan vraag ik mijn collega om er direct naar te kijken. Hij is altijd erg snel, dus dan komt het sowieso goed. Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben en voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend!

Hoi Ayesha, graag gedaan hoor! Bedankt voor het toevoegen van het juiste nummer. Ik heb de case gevonden. Ik verwacht dat je 22 oktober reactie ontvangt van mijn collega's van Incasso in verband met hun verwerkingstijd. Mocht je dinsdagavond nog geen reactie hebben gehad, laat het me dan weten. Dan vraag ik mijn collega om er direct naar te kijken. Hij is altijd erg snel, dus dan komt het sowieso goed. Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben en voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend!

Hi Marciano,

Dankjewel voor het uitzoeken, dan wachten we het af tot dinsdag.

Hopend op goed nieuws.

Werkse en een fijn weekend!

Reageer