Skip to main content
8336 Topics
Bad experience Odido Gouda
I went to pickup my i phone 15 pro today. On arriving everything looked normal. I was greeted by a guy as usual. I provided my order details and they brought the iphone from inside. First comment was if I had a Greek business partner. I said yes and he said he was Greek as well, so I thought he was happy to see a Greek name. The problem started after he asked for my bank card. I used my personal bank card for the application but he refused to accept it and demanded for the business card. Luckily I had my business card with me and gave it to him. I still didnt get why he wanted my business card as the montly payment is still connected to my personal card. Then he did some more verifications and asked questions which were weird but wont go into details. After that he started opening my iphone packet. I immediately asked him to stop saying he should not do it. The iphone was a surprise gift and we wanted the person to open it herself. But he gave the most absurd reason saying he is not sure if I would go out of the shop and come with an empty box saying there was no iphone inside. Basically he was saying if I was going to steal the iphone. I immediately objected saying if I had ordered it online they would have never opened it. But he ignored what i said and opened everything anyways. I didn’t say much as we really needed the phone today. I quickly finished the formalities and left. Now the question is I am neither Greek nor White. Now as an owner of a company I cannot fire my employees because they are white as it will affect their family kids etc. But it is also important to maintain a social balance atleast in the professional field. If there was other reason why the employee behaved that way we would like to know. Regarding the iphone we are considering to return the phone and cancel the subscription as we still have 14 days to do so.
Klacht reparatie Dynafix
Mijn telefoon scherm heeft het begeven binnen de garantie. Jullie hebben hem laten repareren door dynafix, dit is niet goed gegaan. De behuizing is beschadigd en het scherm zat er scheef in waardoor de kans op toekomstige waterschade buiten de garantie periode enorm toenam. Na het afgeven bij de winkel in hilversum heeft mijn telefoon een week in de kelder gelegen terwijl mij werd verteld dat hij al lang onderweg was naar dynafix. Uiteindelijk heeft dynafix hem opnieuw ontvangen en na een aantal weken mailden zij dat zij contact met mij zouden opnemen. Dat hebben ze nooit gedaan en ze zijn zelf ook onmogelijk te bereiken. Zelfs jullie kregen hen nooit te pakken. (Lijkt mij erg onhandig om zaken mee te doen.) Na twee weken tevergeefs contact opnemen heb ik twee keer een rekening van zo’n €600 van dynafix gekregen voor de reparatie van de door hun beschadigde behuizing. Nu dik 10 weken en tal van loze beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen en ligt mijn telefoon nog steeds bij dynafix. Iedere keer dat ik met de odido klantenservice bel wordt mij verzocht om nog maar weer een week te wachten want ik zal “hopelijk” nu echt teruggebeld worden. Echter is dit nog nooit gelukt. Er zou contact opgenomen worden met apple voor het probleem en als zij er niets mee konden zou mijn case doorgezet worden naar iemand die hier eindelijk een beslissing over kon maken. Hier zou ik afgelopen zaterdag over Gebeld worden. Maar je raad het natuurlijk al, dat is ook niet gebeurt. Nu bel ik net maar weer een keer en nu wordt er aangegeven dat er allemaal cases zijn aangemaakt die nooit zijn doorgezet naar de juiste afdeling. Dat zou deze collega nu wel gaan doen maar ik moest haar uitleggen welke afdeling dit dan moest zijn. Kortom 10 weken later, nog steeds geen oplossing. Jullie maken van jullie probleem mijn probleem. Ik koop en toestel bij jullie maar ik moet maar wachten tot een externe partij waar ik niets mee te maken heb een keer met een oplossing komt want jullie willen zelf niet met een oplossing komen. Odido, fix het!
Zeer ontevreden
Ik ben al jaren klant bij T-mobile en nu genaamd Odido. Ik heb thuisdiensten als mobiel diensten. Altijd zeer tevreden zonder enige problemen. Vorig jaar mijn mobiel abonnement laten verlengen door er een toestel bij te nemen. Ik heb 1gb internet (die ik niet gebruik) en unlimited bellen. Ik heb namelijk ook een zakelijk nummer (KPN) en daar heb ik unlimited internet en unlimited bellen. Odido heb ik puur voor het privébellen. Afijn, in september had ik wat problemen met de telefoon dus ben ik bij een Tmobile zaak naar binnengelopen. Het kleine probleem was verholpen en mevrouw vroeg of zij ook nog iets anders voor mij kon doen. Bijvoorbeeld iets met mijn abonnement. Mijn abonnement loopt nog tot september 2024 dus dat was niet nodig. Ik was ook tevreden met wat ik heb. Zij gaf toen aan dat er ook iets bestaat als upgraden en downgraden. Mocht de situatie veranderen of mocht ik bijvoorbeeld op vakantie gaan. Dat was het geval, ik zou over 3 weken op vakantie gaan. Wij keken samen hoeveel dat zou schelen voor 4 weken (rond de €4,- om te downgraden naar 120 belminuten - dan betaal ik die maand €23,-). Dat is niet heel spannend maar goed de knop omgezet. Terug van vakantie meteen weer geupgraded zoals mevrouw mij liet zien naar onbeperkt bellen. Ik kreeg een bevestiging in de app. Een maand later kijk in mijn afschrijvingen en zie ik dat er €210,- is afgeschreven, bijna 10x van wat ik per maand betaal. Ik meteen in de telefoon om te vragen of er een fout is gemaakt. Na een wachtrij van 30 minuten werd mij verteld dat er geen upgrade in het systeem staat en ik dus voor €185,- aan belkosten heb gemaakt. Ik heb het verhaal uitgelegd en ook dat ik jaren klant ben. En dat ik altijd unlimited heb gehad qua bellen, en dat het duidelijk een fout is. En tevens heb ik het netjes in de app aangepast zoals mevrouw zei in de winkel. Verder kreeg ik geen notificatie dat ik die belminuten had overschreden. Dan zou ik meteen contact hebben opgenomen met Odido om aan te geven dat er blijkbaar iets mis was. Odido stuurt geen notificatie maar laat men rustig verder bellen om aan het eind van de maand de schrik van zijn leven te geven aan de trouwe klanten. De medewerkers hadden achter de telefoon daar geen boodschap aan en meerdere keren ben ik tijdens het gesprek weggeklikt. Na meerdere telefoontjes van uren, en elke keer 30min wachtrij heb ik uit "coulance" een kwijtschelding van €90,- en moest ik dus ruim €116,- betalen die maand terwijl ik normaal €27,- per maand betaal (en dit voor jaren). Ik heb de medewerkers gevraagd of ik kan opzeggen omdat dit een streek van jewelste is en ik niet verder wens te gaan met Odido. Dat was niet mogelijk omdat ik nog een jaar in de contract zit. Ik heb toen gevraagd om dan meteen unlimited aan te zetten, en dit naar mij te mailen. En verder vroeg ik wat ik komende maand ga betalen. Mij werd verteld dat ik komende maand het normale bedrag zou gaan betalen (€27,-). Ik heb gevraagd of er geen extra kosten bij komen. Dat is niet het geval werd mij toegezegd. Dit gesprek was op 4 nov. Deze week kreeg ik mijn nieuwe factuur en dit keer een bedrag van €204,-. Met bijna een hartinfarct meteen in de telefoon. En wederom een wachttijd van 30 minuten voor ik iemand te spreken kreeg. "Ja meneer, in die 11 dagen (voor 4 nov) heeft u voor €180,- belkosten gemaakt.". Nadat ik de situatie uitgelegde, vroeg of er geen aantekeningen waren en ik vroeg om redelijkheid, werd wederom de verbinding verbroken. Ik ben toen langs de zaak geweest en zij konden niets voor mij betekenen. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid kreeg ik te horen. Ik moest maar bellen. Wederom gebeld en uren aan de telefoon. En wederom een coulance van €90,-. Al met al ben ik klaar met Odido. Zodra mijn abonnement afloopt ben ik weg. Ik heb liever dat ik het dubbele betaal bij een concurrent dan dat ik een dag langer blijf. Tevens zal ik mijn verhaal overal duidelijk maken op social media. 0 service, 0 begrip. Dit terwijl het probleem in de Odido app lag. Ik heb de stappen gevolgd die mevrouw mij beschreef in de winkel en tevens kreeg ik een bevesting. Als ik dit vertel aan de telefoon krijg ik te horen dat het mijn verhaal is maar zij er niets mee kunnen. Dit terwijl ik werkelijk al jaren bij Tmobile heb gezeten en verschillende diensten afnam. Zeer slecht.
Slecht mobiel netwerk
Beste T-Mobile community, Wederom maar weer een melding van slechte ontvangst mobiele netwerk. Voor een jaar terug al een eerste melding hierover gemaakt en helaas geen adequate oplossing. Voor bijna 3 weken geleden maar weer eens een melding gedaan en wederom geen goede oplossing. Zie hieronder mijn eerdere meldingen. Twee weken geleden ben ik van de Samsung S9+ overgestapt naar de Samsung S23+ en ja hoor nog steeds een slechte dekking. Met de klantenservice T-Mobile contact gezocht en een nieuwe simkaart zou de oplossing zijn. Na twee dagen heb ik een nieuwe simkaart ontvangen, maar helaas geen verbetering. Nog steeds ervaar ik een slechte dekking. In de auto stream ik vaak muziek, maar deze valt dus met enige regelmaat uit en het is dan erg vervelend om de haperingen aan te horen. Vandaag heb ik ook maar weer met de klantenservice van T-Mobile contact gezocht en mij werd verzocht om de telefoon naar de nieuwste software up te daten, waar ik de medewerkster verteld heb dat het om een nieuwe telefoon gaat en deze al volledig naar de laatste software en app updates geüpdatet is. Ook helaas geen oplossing, klacht zou worden doorgezet naar de technische afdeling. 💡 Maar omdat er in de telefoon 2 sim’s geplaatst kunnen worden, heb ik een sim van Simyo erbij naast gezet. En het resultaat is, volledig bereik op het Simyo kaartje, wat op het KPN netwerk zit. Zie hieronder de foto. Nu toevallig even twee streepjes op de T-Mobile kaart, maar wel volle bak op de Simyo kaart. Dit ook nog even getest in mijn oude Samsung S9+ en ja hoor ook daar geeft de Simyo kaart volle bak bereik aan. Het ligt dus niet aan de beide toestellen, S9+ en de S23+. Het ligt ook niet aan de T-Mobile sim, want die is namelijk nieuw. Dus T-Mobile waar ligt het dan wel aan? Ik lees overal in de community dat T-Mobile geroemd wordt om zijn beste netwerk, maar ik trek dat nu toch wel sterk in twijfel. En als ik dan ook meerdere verhalen lees van anderen T-Mobile gebruikers, met hetzelfde probleem van een slechte dekking, dan overweeg ik zelfs om het contract te laten ontbinden vanwege het in gebreke blijven voor het leveren van een goede netwerkdekking. Toch wil ik graag dat T-Mobile een goede passende oplossing aanbiedt en hopelijk gebeurt dat op kort termijn. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, RSMA

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen