Skip to main content
8336 Topics
Niet gekoppelde zoekgeraakte betaling
Hoi, Ruim een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een S23. Hiermee wilde ik gebruik maken van een samsung promotie met galaxy watch. Tijdens het bestellen heb ik een deel van het toestel betaald en een bestelbevestiging gekregen. De betaling is gedaan met ideal. Diezelfde dag en een dag later kreeg ik een email met een herinnering en een link om dat bedrag te betalen. Na meerdere malen contact te hebben gehad net de klantenservice leek het te gaan om een zoekgeraakte betaling omdat mijn betaling niet gekoppeld was aan mijn bestelling. Het bedrag zou na enkele dagen automatisch naar me teruggestort worden. En het advies was om de betaling via de link in de mail alsnog te doen om de bestelling af te ronden en alsnog de samsung promotie mee te kunnen pakken. Deze link werkte echter niet goed en de betaling kon steeds niet gedaan worden. Na wederom contact met de klantenservice zou mijn probleem in behandeling genomen worden door de technische afdeling. Deze zouden me terugbellen en het zou allemaal geregeld worden. - Inmiddels is de betaaltermijn verstreken en werd na een week mijn bestelling automatisch geannuleerd. Ik kan dus ook niet meer gebruik maken van de promotie. - Mijn betaalde bedrag is nog steeds niet teruggestort. - Ik ben nog niet gebeld door de technische afdeling. Mijn vraag is dus of ik nog geholpen ga worden met mijn zoekgeraakte betaling en tevens of odido daarbij nog met een goede compensatie gaat komen voor de gemiste promotie en de inmiddels duurder geworden verlenging van mijn abonnement. Na jaren tevreden klant te zijn geweest (en nog steeds over het netwerk en de overige producten zoals internet en tv) overweeg ik nu echter wel om met alles op ons adres over te stappen naar een andere provider ook al is die duurder dan odido. Groeten Arco
router B2368 defect, hoe nu verder?
De binnen router van mijn Huawei B2368-66 is defect. Van het een op het andere moment was verbinding weg en was router ook niet meer benaderbaar via configuratie (192.168.1.1). Reset naar fabrieksinstellingen loste probleem niet op. Op advies tmobile klantenservice, na eerst de standaard support oplossingen te hebben doorlopen, ter reparatie aangeboden. Reparatie was niet mogelijk, conclusie reparatie dienst Dynafix: “Onze gecertificeerde technici hebben jouw toestel grondig nagekeken en getest. Uit dit onderzoek blijkt dat jouw toestel onherstelbaar beschadigd is, veroorzaakt door vocht, vallen, stoten of klemmen. Hiermee vervalt de garantie van de fabrikant. Het is helaas niet zinvol om jouw toestel te repareren; de investering voor reparatie weegt niet op tegen de kosten van een eventueel nieuw toestel. Ik ben het totaal oneens met de conclusie; router is gedurende 10 maanden niet van zijn plaats geweest en staat gewoon binnen en heeft goed gefunctioneerd. Na 10 maanden defect zou binnen garantie moeten vallen, maar dat terzijde. Tmobile klantenservice kan/ wil mij niet verder helpen, anders dan het advies: ga zelf maar op zoek naar een nieuwe mifi router, wij kunnen binnendeel niet los leveren en ook de complete set niet als er geen nieuw abonnement wordt afgesloten. Geen enkele vorm van medewerking of coulance mogelijk, helaas. Mijn vragen aan dit forum: weet iemand een alternatief voor de “binnen router” om toch gebruik te blijven maken van de externe antenne (CPE)? Wat is een goed alternatief voor de B2368-66? Wellicht nog een ander tip? Mijn idee is om tijdelijk de SIM in een oude mobiel te stoppen en de hotspot aan te zetten, kan ik gelijk kijken hoe ontvangst zonder externe antenne is. Als ontvangst voldoende is dan moet ik mijn verlies nemen en zelf een mifi router kopen. Blijft zonde om een aanschaf van € 240,- binnen 10 maanden af te schrijven.
Nog steeds volledig onbereikbaar
Donderdag 17-8 om 8:30 nummer geporteerd naar t-mobile zakelijk. Sindsdien volledig onbereikbaar. Ik kan niet bellen buiten t-mobile nummers om en ik kan helemaal niet meer gebeld worden. Klanten kunnen ons niet meer bereiken en wij kunnen klanten niet meer bellen. T-mobile vestiging geweest, simkaart wissel niet geholpen en zij constateerden het probleem eveneens op ander toestel, dus het ligt niet aan onze kant. Dagelijks naar de klantenservice gebeld, 3 keer intern doorgezet naar diverse afdelingen en ondertussen nog steeds volledig onbereikbaar. En dan moet ik ook nog bij iedere afdeling conform de medewerkers wachten op de doorlooptijd van 3 dagen. Oftewel je bent volledig onbereikbaar en of je even 3 dagen wil wachten tot de technische dienst de tijd heeft om je weer bereikbaar te maken. Niemand die binnen t-mobile gehoord heeft van prioritering? Als de HEMA dit ervaart, weet ik zeker dat er niet zo mee wordt omgegaan. Jammer ik had echt meer professionaliteit en service verwacht vanuit de zakelijke kant van t-mobile. Vervolgens krijg ik vandaag de vraag of ik momenten wil opnoemen wanneer ik onbereikbaar ben, zodat de technische dienst er specifieker naar kan kijken. Werken er ook nog mensen bij t-mobile die wel kunnen troubleshooten? Als ik volledig niet bereikbaar ben en dat duidelijk communiceer en dat meermaals is vastgesteld wat heb je dan als technische dienst nog nodig om te beseffen dat deze specifieke klant volledig onbereikbaar is? Ik kan wel willekeurige tijden opnoemen, maar daar heb je dan toch niks aan. Ik heb inmiddels maar gevraagd om een opzegging zonder boete zodat ik per direct kan overstappen naar een ander bedrijf, een klacht ingediend en gevraagd om een passende schadevergoeding. Doe geen zaken met t-mobile zakelijk als je afhankelijk bent van bereikbaar zijn, want als je onbereikbaar bent dan doen ze er kennelijk erg lang over om het op te lossen en niemand vanuit technisch oogpunt is telefonisch en/of per e-mail bereikbaar Ik ben echt oprecht zeer benieuwd hoe lang het nog gaat duren alvorens ze mij daadwerkelijk hebben geholpen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen