Je oude abonnement werd vooruit gefactureerd. De volgende maandfactuur zal pro rato gecrediteerd worden. De factuur moet je wel betalen!
Oke helder. Maar ik heb dus een probleem met het betalen wat ik hierboven heb uitgelegd. De bankrekening klopt niet, ik kan het er niet naar overmaken.
Hi @marielvdk, welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en je abonnement was een oud-Tele2 abonnement, waarbij achteraf gefactureerd werd. De factuur die nog openstaat is van oktober en gaat dus over de maand september (dit kan je ook terugzien op je factuur). Je abonnement is op 23 september al stopgezet en op de factuur van oktober is er gefactureerd tot en met 22 september. Bij je nieuwe abonnement wordt er vooruit gefactureerd. Vandaar dat het dubbel lijkt, maar dat is in dit geval niet zo.
Je kunt de factuur handmatig betalen door het bedrag over te maken naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Daarna ben je helemaal bij met alle betalingen voor je oude abonnement!
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb naar de laatste afschrijving gekeken van dat abbonement en had het gisteren al over gemaakt naar : NL84COBA0733959520. Hoop dat het dan ook in orde komt?
Groetjes Mariëlle
@marielvdk Yes, dat rekeningnummer is ook zeker goed, dank voor je betaling!