Skip to main content

goedemiddag,

Ik heb 4 okt me contract verlengt. heb al contact met jullie gehad. 

Zit nog steeds te wachten op me telefoon. Ben deze week al 2 keer naar de winkel geweest. 

Me telefoon is nog steeds niet in de winkel aangekomen. 

Me telefoon is al 1 week leverbaar. ik heb nog steeds niks. Ik wordt een beetje moe ervan. om steeds te wachten. ik hoop nou dat ik zo snel mogelijk me tel krijg. 4 weken wachten is niet normaal. Ga weer eens naar een winkel om me abonnement te verlengen. Moet ik 4 weken wachten. Dit wordt de laatste keer. volgende keer weer thuis laten bezorgen. 

Ik hoop dat ik iets voor terug krijg voor al dat wachten. 

Hoi Mendelientje, leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Niet fijn dat je je telefoon nog niet hebt ontvangen. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat het door jou gekozen toestel inderdaad direct leverbaar is. Ik ben daarom bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Bel direct met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je bestelling opnieuw invoeren en dan weet ik zeker dat je 'm heel binnenkort in handen hebt. Wellicht heb je dan opnieuw de optie om 'm thuis te laten bezorgen. Als je kiest voor ophalen in de shop, dan duurt het gemiddeld 3 werkdagen voordat 'ie voor je klaarligt. Excuses voor het ongemak. Laat je het me weten als je mijn colega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je! 

Goedendag, 

Ik heb een collega van U gesproken aan de tel. Die konden niks voor mij doen, helaas. Ik moest op advies van haar naar de winkel gaan. Dat heb ik maar gelijk gedaan. Ze wilde eerst niks voor mij doen. Alleen een andere kleur aanbieden. Maar ik wil graag de groene kleur. Maar ze heeft uiteindelijk opnieuw besteld voor mij. Ik heb nu wel een bevestigingsmail ontvangen. Die had ik toen ik ging verlengen niet gekregen. Dus het is fout gegaan in de winkel. Hopelijk komt die snel. De eerst volgende vracht kwam daar Dinsdag aan. Hopelijk is dan ook eindelijk binnen. 

Goedemorgen Mendelientje, ik snap volkomen dat je de groene variant wil - mooie keuze! En superfijn dat mijn collega toch een nieuwe bestelling heeft geplaatst en dat je dit keer wel de bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik hoop met je mee. Laat het me zeker weten als je je gloednieuwe telefoon in handen hebt. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer