Skip to main content

Ongevraagd bundel geactiveerd en ook nog eens niet actief. 

Ik heb via sms een bericht ontvangen dat de bundel met succes is verlengd t/m 4-11-2024.

Vandaag is 4-11-2024.

Ik heb wel de gratis data van 250mb ontvangen. 

Ik heb ook een sms ontvangen dat het niet verlengd zou worden.

*Ik heb dit trouwens eerst geprobeerd te regelen via de chat van de odido app, maar die heeft mij uiteindelijk hiernaartoe verwezen. Er was geen medewerker beschikbaar. 

Hallo @LILAFEE, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik een PrePaid-nummer tegen dat eindigt op ***9402, klopt dat? Ik zie geen NAW-gegevens vermeld bij het nummer. Als je dit registreert in je Mijn Odido account, ontvang je direct € 5,00 registratietegoed, wel zo fijn! Ik zie bij het nummer dat je een actieve internetbundel van Internet PrePaid Surprise, welke geldig is tot en met 07/11/2024 (300 MB). Is dat de bundel die je hebt verlengd, maar niet had aangevraagd? Of gaat het om een andere bundel? Ik zie ook dat je een actieve bundel: Internet promotie hebt. Dat is 250 MB welke geldig is tot en met 05/12/2024. 

Ik vermoed dat er wat verwarring is ontstaan door deze sms-jes. De reden waarom deze zijn verstuurd, durf ik niet te zeggen, sorry. Klopt het wel zo? Of dient er iets aangepast te worden? Ik hoor het graag van je! 

Dank je wel voor je bericht.

Dat is inderdaad mijn nummer.

Die 300mb heb ik als surprise gekozen, daar is niks mis mee.

De 250mb krijg je erbij als je een bundel aanvraagd, echter heb ik expres niet om een verlenging gevraagd. Daar komt ook nog bij dat de bundel die is verlengd op 4-11-2024 geldig is tm dezelfde dag 4-11-2024, vandaar waarschijnlijk ook dat ie niet actief is. Ik neem aan een systeemfout oid.

Wat ik nu zou willen is dat mijn tegoed wordt teruggestort. 

Alvast bedankt.

Hi @LILAFEE geen probleem! Ik heb zojuist € 10,00 tegoed weer toegevoegd aan je account en je ook hierover een bevestiging per sms verstuurd. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Hi @LILAFEE geen probleem! Ik heb zojuist € 10,00 tegoed weer toegevoegd aan je account en je ook hierover een bevestiging per sms verstuurd. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Super. Fijn geholpen. Fijne dag.

@LILAFEE Graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Dank en ik wens jou ook nog een hele fijne dag toe! 😊

Reageer