Hallo,
ik ben bewindvoerder van mijn autistische zoon, nu heb ik voor hem bij jullie op 19 oktober zijn telefoon abonnement verlaagd van unlimited plus naar unlimited basis en ook mocht videoland eraf gehaald worden. Dit kon alleen via mail kreeg ik in het gesprek te horen. Dus een mail gestuurd. Na 1 week niks gehoord te hebben nogmaals een mail gestuurd. Op 1 november gebeld omdat ik nog geen antwoord terug had. Zij gaf aan dat ze er 2 weken over mochten doen maar heeft intern toch nog een bericht gestuurd. Op 7 november weer gebeld en doorgegeven dat ik nu na ruim 3 weken toch een antwoord wilde of het was verwerkt. Op 7 november eindelijk een antwoord via de mail, maar tot mijn grote verbazing staat er dat het per 7 november is verlaagd en Videoland eraf, maar dat houd dus in dat nu 3 weken langer voor een duurder pakket heb betaald aangezien ik op 19 oktober dit heb doorgeven. ik mag er toch vanuit gaan dat dan ook die datum wordt gehanteerd. Ik vind dit echt niet kunnen dat jullie 2 weken over een mail mogen/kunnen/willen doen prima maar moet de klant hiervoor dan langer duurder uit zijn? Graag zie ik dat de datum terug gezet wordt naar 19 oktober en dus ook het goedkopere pakket in gaat en videoland er af is wat die betaal ik nu ook een maand langer door. Alvast heel erg bedankt en graag hoor ik van u.