Hoi Martijn, gaaf om te lezen dat je zowel met Internet als met Mobiel bij ons zit! Ik kijk graag met je mee om Klantvoordeel te activeren. Het gaat om het mobiele nummer **08, klopt dat? In het systeem staat dit abonnement op hetzelfde adres als het Internet-abonnement: K***t *8. Klopt dit ook? Wellicht wordt de adreswijziging niet goed verwerkt in Mijn Odido. Ik kan je adres zelf niet zien, dus wil je deze voor me controleren door in te loggen op Mijn Odido. En dan ga je vervolgens naar Persoonlijke gegevens > Adres. Staat hier hetzelfde adres bij mobiel als bij internet?
Voeg daarnaast je geboortedatum, postcode + huisnummer en je telefoonnummer toe aan je Community-profiel ter verificatie. Dan duik ik er zometeen graag voor je in!
Hoi Marciano, klopt het gaat om het mobiele nummer **08.
K***t *8. Klopt ook. In mijn Odido staat het ook zo maar met het verlengen van mijn nieuwe abonnement heb ik een ander adres gebruikt van mijn ouders waar ik eventjes logeer.
Goedemorgen Martijn, bedankt voor de bevestiging! Ik heb nog eens gekeken en volgens mij is het inmiddels gelukt, klopt dat? Ik zie nu zowel in het systeem als in Mijn Odido de 10 GB data en € 2,50 korting aan Klantvoordeel voor Mobiel en € 5 korting op Internet + TV!
Goedemorgen Martijn, bedankt voor de bevestiging! Ik heb nog eens gekeken en volgens mij is het inmiddels gelukt, klopt dat? Ik zie nu zowel in het systeem als in Mijn Odido de 10 GB data en € 2,50 korting aan Klantvoordeel voor Mobiel en € 5 korting op Internet + TV!
Goedemorgen Marciano, klopt inderdaad ik heb alles ontkoppelt uitgelogd en daarna beide abonnementen opnieuw toegevoegd aan mijn account en vervolgens gekoppeld. Hierna lukte het gelukkig. Bedankt voor je reacties.
Kijk, superfijn om te lezen, Martijn! Goed om te zien dat het hiermee is gelukt en uiteraard graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog vragen hebben - start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik zijn er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!