Skip to main content

Hi all, Ik heb een AF55 gevonden kennelijk van een oud abonnement of ooit een keer via marktplaats gekocht voor een project maar nu komt het issue, ik kan het boekje niet meer vinden waar de login gegevens op staan en ik kan nu dus ook de APN niet veranderen waardoor het een deurstopper is geworden. Heeft iemand een slim idee hoe dat wachtwoord eventueel te achterhalen is?

Er zit toch een sticker onderop met die gegevens? En een reset uitvoeren zorgt er altijd voor dat die gegevens dan weer juist zijn.

Er zit toch een sticker onderop met die gegevens? En een reset uitvoeren zorgt er altijd voor dat die gegevens dan weer juist zijn.

Helaas niet, de AF55 is een buitenunit en er zit alleen een sticker op de achterkant met serienummer etc. De andere gegevens zoals de username en password stonden op het boekje wat ook logisch is aangezien de unit buiten hangt en de hele wereld die gegevens niet moet hebben haha. Maar, bedankt voor het meedenken!

Hoi,

Ik weet het voor mijn Huawei B2368 buitenrouter van 4GvT.  Mss kan je daar wat mee. 

1. Log in en probeer de oorspronkelijke  instellingen (192.168.1.1 / user /LTE@Endusr) 
  2. Als dat niet lukt de router resetten / terug naar fabrieksinstellingen. 
  3. Als nieuw inloggen (zie 1)

Succes  

Hoi,

Ik weet het voor mijn Huawei B2368 buitenrouter van 4GvT.  Mss kan je daar wat mee. 

1. Log in en probeer de oorspronkelijke  instellingen (192.168.1.1 / user /LTE@Endusr) 
  2. Als dat niet lukt de router resetten / terug naar fabrieksinstellingen. 
  3. Als nieuw inloggen (zie 1)

Succes  

Bedankt! ik heb het geprobeerd maar helaas, geen success.

Hi @RemcoBen, betreft het een 4G voor Thuis router van ons? In dit topic staat dat zowel de gebruikersnaam en het wachtwoord '’admin'’ zouden moeten zijn. Kun je dat eens proberen? 

Ik hoor het graag van je! 

Hi @RemcoBen, betreft het een 4G voor Thuis router van ons? In dit topic staat dat zowel de gebruikersnaam en het wachtwoord '’admin'’ zouden moeten zijn. Kun je dat eens proberen? 

Ik hoor het graag van je! 

Hi Pharwin, thnx voor je reactie, het is inderdaad een “oude” T-mobile buitenrouter, ik heb admin admin als eerste geprobeerd. Zowel Admin als admin (lowercase) maar, helaas, het wachtwoord moet uit 12 of 16 tekens bestaan met zowel hoofdletters als cijfers (volgens de handleiding) dus helaas werkt die niet 

Hoi Remco, bedankt voor het proberen van de admin/admin login. Wat lastig als je het boekje met de inloggegevens niet meer hebt. Ik heb meteen gekeken in de handleiding, maar hier staat verder niets in, in het geval dat je de inloggegevens niet meer hebt. Ik heb mijn collega's zojuist gemaild met de vraag of het toch mogelijk is om alsnog in te loggen of de inloggegevens te wijzigen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten!

Reageer