Ik heb per ongeluk mijn gesprekken gewist op mijn iPhone. Maar ik ben slachtoffer geworden van oplichting en het telefoonnummer van de oplichter staat in mijn gewiste gesprekken. Kan ik deze gesprekken opvragen?
Hallo
Bij de volgende factuur zit de specificatie van deze maand erbij. Daarop zie je de telefoonnummers waar je naar gebeld hebt en de duur van het gesprek
Ja dat begrijp ik. Maar ik moet direct aangifte doen bij de politie en daarvoor heb ik mijn belgegevens van 5 november nodig. En die krijg ik pas begin december. Ik wil het nu graag al hebben
Probeer dit eens.
Hoe haal je je belgeschiedenis terug op een iPhone?
Ga hiervoor naar Settings → iCloud → Backup . Als "iCloud Backup" "aan" staat, ziet u hieronder de datum van uw laatste back-up. Klik niet op de knop 'Nu back-up maken' als u uw back-up niet wilt overschrijven. Als u een iCloud-back-up hebt, kunt u uw oproepgeschiedenis terughalen met iPhone Backup Extractor.
De gesprekken staan ook in je Odido account als het goed is.
Ja ik heb het gevonden in mijn Odido helaas staan er alleen maar uitgaande gesprekken en niet de inkomende gesprekken.
Dus verder weet ik het ook niet meer. Maar in elk geval bedankt iedereen voor jullie reacties en hulp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.