Skip to main content

Hi ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar na 7 dagen helaas geen antwoord gekregen.

Ik heb voor twee jaar een abonnement bij Tele2 afgesloten. Nu heeft Odidio dit overgenomen, hier was ik tevreden over want het liep gewoon zo door hoe ik het had afgesloten. Nu is mijn abo afgelopen en wil ik niet verlengen omdat ik in het buitenland woon en ik hier een abo afsluit. Nu staat er opeens een restbedrag, een zogenaamde recycle deal. Hier staat niets van in mijn contract met Tele2. Ik heb mijn aanbetaling direct bij bestellen gedaan en een abo gekozen dat ik aan het einde niets meer hoefde te betalen.

mvg. Tessa

Hoi Tessa, van harte welkom op de Community en goed dat je je gegevens volledig hebt ingevuld! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je een Go-abonnement hebt. Dit is een oud T-Mobile abonnement. Niet van Tele2. Het gaat wel om het mobiele nummer **04, klopt dat? Voor dit abonnement geldt: je hebt bij aanschaf van het contract gekozen voor de Recycle Deal optie. Hiermee betaal je 24 maanden minder voor je toestelkrediet en kan je er aan het eind van het contact voor kiezen om het toestel aan ons terug te verkopen of de restwaarde te betalen en het toestel te houden. Je vind de Recycle Deal terug op je contract onder het kopje Je Recycle Deal. Heb je je contract niet meer? Vraag deze dan op bij de winkel waar je je Odido abonnement hebt gekocht. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer