Skip to main content

Hoi,

Ik heb vanmorgen rond een uurtje of 8 gebeld met de klantenservice om de verlenging van mijn abonnement te annuleren, ik had het verkeerde kleur toestel gekozen dus wilde hem annuleren zodat ik hem opnieuw kon plaatsen.

Ik zou als bevestiging een mail krijgen maar heb nog niks ontvangen, misschien ben ik te snel maar wil het graag even zeker weten voor het geval er iets mis is gegaan :) 

Ik heb maar een nieuwe geplaatst in de hoop dat de oude (iphone 16 pro desert titanium) geannuleerd is

Hoi Chiel, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je voor de iPhone 16 gaat! Ik heb meteen op je adres gezocht en ik zie nogal wat geannuleerde bestellingen. 2 hiervan staan nog open. Heb je voor mij het ordernummer dat geannuleerd mag worden? Dan doe ik dit meteen voor je! 😊

Hoi Chiel, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en dat je voor de iPhone 16 gaat! Ik heb meteen op je adres gezocht en ik zie nogal wat geannuleerde bestellingen. 2 hiervan staan nog open. Heb je voor mij het ordernummer dat geannuleerd mag worden? Dan doe ik dit meteen voor je! 😊

Hi Marciano, bedankt voor je reactie! Degene die geannuleerd mag worden heeft order nummer 223319688

Hoi Chiel, geen dank! Geen zorgen, deze bestelling is gisterochtend geannuleerd. Wat apart dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Staat 'ie wellicht in je spam? Ik kan de bevestigingsmail niet opnieuw sturen, maar je mag bij deze van mij aannemen dat deze order is geannuleerd! 😄

Hoi Chiel, geen dank! Geen zorgen, deze bestelling is gisterochtend geannuleerd. Wat apart dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Staat 'ie wellicht in je spam? Ik kan de bevestigingsmail niet opnieuw sturen, maar je mag bij deze van mij aannemen dat deze order is geannuleerd! 😄

Super, dankjewel! Ik heb geen mail ontvangen en ook niks in mijn spam. Zojuist wel een SMS ontvangen dat de goede bestelling klaar ligt in de lokale Odido winkel dus alles is nu in orde. Bedankt voor je hulp 👍

Goedemorgen Chiel, geen dank! Superfijn dat je bestelling inmiddels ook al voor je klaarligt in de shop. Laat je het me weten hoe je nieuwe toestel bevalt? Ik ben erg benieuwd! Geen dank en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😁

Reageer